Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 8. juni 2014

På fisketur





Lørdag eftermiddag tog vi på fisketur ved en Put & Take sø.

Vi fangede ingenting....

Men lyset og naturen der var så umådelig smuk at jeg bare tog et hav af billeder, og I må gerne se med...

Sol og sommer.

 














16 kommentarer:

  1. hvor ser der dejligt ud :) tak for alle de fine billeder.. smagte fiskene godt? sidste sted vi var henne var fiskene næsten uspiselige .. det var ret synd for min søn på 9 som havde hjulpet med at fange.
    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi fangede nu ingenting. Ærgerligt når fangsten ikke smager, men det var vi så fri for at opleve :)

      Slet
  2. Dejlige sommerbilleder! Og pyt med den manglende fangst. Som barn kunne jeg fiske dag ud og dag ind uden at fange noget - og uden at det betød spor :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan var det også lidt her, vi kunne sagtens have siddet der noget tid endnu.

      Slet
  3. Dejlige billeder, Skidt med fangsten, bare det er en hyggelig dag

    SvarSlet
  4. Hej Ulla.Hvor er du flittig med nye indlæg..........kan slet ikke følge med.Men smukke billeder fra jeres fisketur.
    Men endnu smukkere er billederne fra jeres dejlige have................skønt med en rundvisning så man kan få overblik over jeres have.Og lagde da også mærke til den lille kogle.
    Har slet ikke haft tid til at lave et nyt indlæg.............men må se i morgen om det lykkes.
    Har været med en veninde til Mit hjem er mit slot i Frb. Have.
    Og haven er også blevet gået igennem for ukrudt............Ja!!! vi keder os ikke .
    God aften knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, der er nok at se til, men vi husker altså at nyde indimellem også :)

      Slet
  5. Hvor hyggeligt med en fisketur og hvor er det et smukt sted :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var fuldstændig betaget af stedet, det er en del år siden vi sidst var der, men nu tror jeg godt at manden min vil afsted igen inden længe.

      Slet
  6. Hyggeligt - og sikke et dejligt sted :-)

    SvarSlet
  7. Smukke smukke billeder fra jeres fisketur, tak for turen.
    Knus

    SvarSlet
  8. Wow... hvor har du taget nogle smukke billeder, det er sommer så det basker! Billedet med haletudser med bagben er ren barndomsnostalgi... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig den skønneste sommerdag, det skal man huske på hvis sommeren senere viser sig at blive anderledes end vi forventer :) Nostalgi - ja, du har ret.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.