Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 2. april 2023

God påske

Lyset og lejlighedsvis solskin er her, men det er pivkoldt, så jeg har kun været i haven for at ordne bede en 2-3 gange. Så jeg er naturligvis slet ikke færdig

Der sker ellers rigtigt meget derude lige nu - masser af forårsblomster og anemonebedet er i fuld blomst.

Roserne skal klippes ned, det må jeg se at få gjort her i påsken.

Her kun et lille bitte udpluk:









Blusen fra forrige indlæg er færdig og jeg er så glad for den. Det er jo et lidt specielt design, men den var sjov at strikke og jeg kan godt lide at have noget lidt anderledes strik.



Hermed ønskes I alle en rigtig dejlig påske med tid og plads til lige det, du ønsker.


8 kommentarer:

  1. Også en god påske herfra...

    SvarSlet
  2. I ønskes også en god påske :)

    SvarSlet
  3. Der ser fint ud i haven, og den er da klar til påske med alle de skønne forårsblomster! Du ser også ud til at være klar til lidt af hvert i din nye sweater, så rigtig god påske!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  4. Det ser riktigt vårligt ut i trädgården.
    Glad Påsk! Marika

    SvarSlet
  5. Ja koldt er det, vi nøjes med at plante roser, i år slipper jeg for at beskære
    God påske til jer.
    Knus

    SvarSlet
  6. Ja om natten og i skyggen er det koldt. Men i solen og læ går det an. Og i drivhuset er der dejligt. Det lykkedes at få vasket det i denne weekend, så slipper jeg i påsken. Det er det roserne der står for saksen. Og ellers "rengøring" i bedene. Det bliver nu nok urtehaven først. Blomsterbedene er lukket af fremspirende løg og stauder og færdige vintergækker og erentis. Ingen plads til ret meget ukrudt, eller et par fusser i gummistøvler.
    Det er en smart sweater du har strikket. Perfekt til foråret og kølige dage.
    god påske Gunvor

    SvarSlet
  7. Mye fint som har kommet opp hos deg. Er litt her også, men været er irriterende kaldt fortsatt. Ha en fortsatt fin dag, hilsen Ingeborg

    SvarSlet
  8. Vacker tröja - förstår att den var rolig att sticka! Fin vårblomning som du har i trädgården. Kommer värmen nu så blir det bråttom med vårjobben känner jag.

    Ha det gott! Carin

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.