Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 3. maj 2015

Postkort fra England

JA...


Vi er på havetur i England - en længe planlagt tur har endelig taget sin begyndelse og vi var i går på besøg i Pashley Manor Garden, hvor der er Tulip Festival i øjeblikket.


Mere fyldigt indlæg kommer senere på måneden.

Her er blot et "postkort".



17 kommentarer:

  1. England og haver - og så i foråret! Fortsat god tur!

    SvarSlet
  2. WAUU hvor smukt. England står også højt på min ønskeseddel. Glæder mig til at se mere derfra. Rigtig skøn havetur :). Knus Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lise Lotte - vi føler os også meget priviligerede at vi sådan kan tage afsted sammen og opleve dette. Skal nok komme med fyldige indlæg, når vi er hjemme igen.

      Slet
  3. Kære Ulla og Malcolm.

    Hvor hyggeligt med et postkort fra jolly good ol` England. Anede slet ikke, at I allerede var taget afsted. Jeg elsker at få et postkort. Og når det så er fra en engelsk have, ja så bliver det bare ikke bedre.Øverste postkort er helt vidunderligt med tulipaner garneret af den der overlækre høje euphorbia, som jeg higer efter at få fingrene i. Den gør sig fantastisk som selskabsdame til løgvækster.

    Hav en vidunderlig tur. Glæder mig utroligt meget til at være med som blind passager på bagsædet.

    Knus til jer begge

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes,det er nu - og vi farer rundt på de engelske hoved- og biveje og forsøger at nå så mange haver som muligt. Man er træt om aftenen, er man !! :)

      Slet
  4. Det lyder hyggeligt, håber I kommer hjem inden d. 16. :) Nå det gør I nok.
    Rigtig god tur
    Knus

    SvarSlet
  5. Smukke postkort :) Er spændt på at læse dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved jo at mange er interesseret i at se lidt fra turen, så jeg laver en reportage fra haverne senere.

      Slet
  6. jubi, elsker at få postkort.... og måske senere et lille referat

    SvarSlet
  7. Åh...! Drømmer om havetur til England....må se om kæresten kan overtales....hvis jeg nu også tager med til et par fodboldkampe derovre...(!)
    Glæder mig til at læse mere om jeres tur.

    SvarSlet
  8. Hej Ulla.Skønt med postkort fra Engelske haver.....................glæder mig til rigtig mange dejlige billeder.
    Hvor længe er i væk?
    Og hvor mange haver skal i se denne gang?
    Bobo er begyndt at snakke om en tur derover.
    Vi er lige kommet hjem fra konfirmation hos Gitte.................så er lidt træt.
    Fortsat rigtig god tur knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi skal besøge ca.9 haver og et par slotte, så der skulle nok blive mulighed for en større reportage i flere kapitler på et et tidspunkt.
      Der er simpelthen så meget at se og foråret er smukt i England.

      Slet
  9. Dejligt postkort! Så er stemningen ligesom lagt... :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.