Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 2. april 2013

Tøbrud og en tur i skoven

I går var den skønneste af alle påskedagene med sol hele dagen og næsten ingen vind.

Tøbruddet i havedammen viser solens magt - sne og is forsvinder dag for dag.


 






Skovtur


Efter nogle praktiske gøremål om formiddagen fik vi belønningen i form af en lang gåtur i den lokale skov. Det er mental afslapning, så det gør noget.

Et par motiver fra undervejs:





























Ikke meget at gnufle i for hesten.

6 kommentarer:

  1. Hej Ulla. Ja, vejret var fantastisk i går og det er det faktisk også i dag. Bare ærgeligt, at der var 8 graders frost i morges, dajeg cyklede på arbejde. Forhåbentlig vender det lige om lidt, om dagen er det i hvert fald pragtfuldt.

    SvarSlet
  2. Her har vi også haft fint solskinsvejr både i går og i dag.
    Fine billeder du viser.
    Her er isen endnu ikke begyndt at smelte i søerne i haven.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Dejlige billeder af dammem der er næsten frost og snefri.
    Og en tur i skove i det skønne vejr er da heller ikke at kimse af.Rigtige gode soldage til dig knus Jette

    SvarSlet
  4. Åhh nogle dejlige forårsbilleder - jo altså vi kan godt kalde det forår nu:o)

    SvarSlet
  5. De sidste dage har været dejlige, men stadig for meget frost om natten. Tak for turen i skoven, sønnike og jeg gik til vandet, vi fik varmen.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  6. Der er grøde i luften, og netop i går var det skønt, fordi der ikke var nogen vind. Nu kan sneen hurtigt forsvinde.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.