Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 8. april 2013

I postkassen lå et brev

uden afsender.... 

Sikke en dejlig overraskelse at åbne og finde et fint billede af blomsten TIMEWISER og en pose med frø af den.

Tusind tak, Gitte - for din gavmildhed og umagen med at sende mig frø af denne skønne blomst :)



Timewiser tog mig med storm, da jeg først så den på Gittes blog, helt tilbage i august sidste år:

http://frafroetilblomst.blogspot.dk/2012/08/timeviser-blomst.html

Som bonus skal jeg nu også prøve at så Scabiose Pincushion Pink, den er aldeles yndig - det bliver SÅ godt :)

8 kommentarer:

  1. Hej Ulla.Hvor er det bare skønt med alle de gavmilde bloggere.Har selv lige fået en ordentlig dynge pelargonie at søde Bente.
    Det bliver da spændende at se resultatet af dine nye frø. God aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Dejligt og hvor sødt af Gitte! Herligt at få sådan en overraskelses post. Så bliver det spændede at se Timewiser, når den for alvor dukker op som en plante hos dig!

    SvarSlet
  3. Det var da en dejlig overraskelse, det bliver spændende at se når den blomstrer.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland.

    SvarSlet
  4. Jeg er glad for at høre, at frøene faldt i god jord :-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med Timewiser, den ser fin ud, vi får forhåbentlig mere at se til den i din have.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  6. Hej Ulla. Et stort tillykke og hvor er det dejligt med sådanne venner i blogland. Jeg glæder mig også til at se den i din have.

    SvarSlet
  7. Hvor er det dejligt med frø der sådan kan deles ud af, Timewiser ser aldeles forrygende ud og jeg forstår godt at du blev glad:)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.