Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 15. april 2013

Så er jeg med på krokus holdet...

Endelig kom solen og bagte på mine nye krokus vækster så de besluttede sig for at smile og stråle lidt til mig.

Det er derfor langt om længe at jeg nu endelig har fået taget lidt billeder, og I er nødt til at se dem...
 































Dorothealiljerne er i fuldt vigør endnu.


Anemone Hepatica Nobilis er på vej, det bliver en yndig klump.


Happy krokus day :)

15 kommentarer:

  1. Hej Ulla.Skønne -Skønne krokus du viser.....de lyser så dejligt op.Og dejlige blå anemoner.Glæder mig til at mine hvide blomstre.
    Det er da bare dejligt at vi nu kan nyde alle vores forårsblomster.Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Jamen er det ikke forunderligt, så skønt foråret er blevet fra en dag til en anden? Krokus og meget andet myldrer op. Herligt!

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder - og er NOGET misundelig - mine dorothealiljer har været NUL og niks i år!! Så er det dejligt du lige har et billede i det mindste

    SvarSlet
  4. Ja, krokusblomsterne kvitterer virkelig for sol og varme, er rigtige humørspredere.

    SvarSlet
  5. Jeg nyder også mine krokus i fulde drag, og det er dejligt når de åbner sig i solen. Lad os få mere af dette dejlige solskinsvejr.

    SvarSlet
  6. I dag har der virkelig været forår:-)
    Dejlige billeder.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet
  7. Endelig kunne du også få lov at tage billeder af krokus. Selvfølgelig skal vi da se dem, det er da lige meget om de er set på andre blogge. Disse her er jo dine, og det er skønne billeder. Godt vi endelig har fået lunere temperaturer.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  8. Jeg ser gerne mange billeder af krokus, så kom du bare med flere ;-)

    SvarSlet
  9. Det er dejligt at dine krokus også er dukket op og de er ret skønne, synes jeg. Mine har også været sent på den, men det hjælper med et par lune dage.
    Det er nogle store og flotte anemoner du har, jeg synes at mine ser lidt pjevsede ud.

    SvarSlet
  10. Hvor er dine krokus smukke.
    Vi har krokus over alt i haven. Dem får man bare ikke for mange af.
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  11. Det er et smukt syn, når Anemone Hepatica danner en stor klump. Det samme med dorthealiljerne.

    SvarSlet
  12. Hej Ulla. Det ser godt ud - flotte farver - lige til at blive glad af.

    SvarSlet
  13. Skønne fotos. Dejligt at det længe ventede forår er kommet!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.