Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 12. april 2013

Tante poesi

... i lange baner - åh, som jeg dog nyder at læse i Tante Grøns bog om den skønne have og mennesket bag.



Ord og billeder flyder afsted og man suges helt ind i dette dejlige haveunivers og poetiske stemningsbilleder.

Tante Grøns bog kan varmt anbefales :)

* * * * * * * * * * *

Samtidig længes jeg så meget efter lidt varmere forårsvejr, længes efter at komme ud og pille i haven og få ordnet.

Heldigvis lover de dejligt vejr på søndag og så kan ikke ti vilde heste holde mig indendøre. Men så er jeg også færdig med at læse Tantens bog, første gang.

I får lige et par collager fra sidste forår, som godt tåler gensyn.






Rigtig god weekend :)

11 kommentarer:

  1. Sjovt du lige nævner at du er færdig med Tantens bog første gang. Jeg tænkte nøjagtig det samme idag, at den bog kommer jeg til at læse mange gange... ;o)

    Skønne, skønne forårsbilleder - kan det virkelig passe at det kommer til at se sådan ud igen... jeg håber det!! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det GØR det... men jeg er spændt på om denne forsinkelse i det hele forplanter sig hen over hele sæsonen...

      Slet
  2. Spændende ny havebog! For ikke at tale om dine mange spændende collager! Man bliver jo helt forårshumør!
    Det går jo virkelig ikke!...

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogen gange tænker man om det bliver ligeså godt i år, men det må vi altså tro på :)

      Slet
  3. Ja er den bog ikke bare skøn..:-)
    Kunne slet ikke lægge den fra mig da jeg først startede med at læse.
    Nu er min datter i gang med den..;-)

    God weekend fra Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Underskøn bog :) Og hvor har vi dog allesammen glædet os til den.

      Slet
  4. Åha ja.....skøn, skøn læsning der give lyst til at vandre endnu en tur ud af de helligehavestier .....en bog der bliver dejlig brugt og slidt at se på med årene ;0) Skønne skønne forårs glimt og lige som Jette tænker jeg også ind i mellem - gad vide om det sker i år ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen vil helt sikkert blive genlæst, for den er da bare dejlig. Det bliver da forår, har hørt noget godt i vejrudsigten :)

      Slet
  5. Tak for de dejlige blomsterbilleder.
    Vi har da noget at glæde os til. Det skal jo nok blive sommer..
    Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  6. Lækre collager! Er også igang med Tante-bogen :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.Det er da utroligt så mange der har købt Tante Grøns bog.Må vist ønske mig den til min fødselsdag.Smukke collager du viser......bliver helt iforårshumør,selv om det stadigt er noget koldt derude.Med håb om om en rigtig god have-søndag knus Jette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.