Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 27. april 2013

Anemone tæppet




... er næsten på sit højeste nu.

Anemonerne elsker solskin :)

Det har været en skøn dag i haven og 5 timers arbejde er lagt derude med planer om mere i morgen.

Det er så skønt at komme i gang med alle de forskellige gøremål og det føles slet ikke som arbejde.

Hvor har vi hygget os i haven i dag, mon ikke også I har det.
















Fortsat god weekend.

13 kommentarer:

  1. Wouw! Tak og i lige måde :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  2. Din signatur-blomst må jo være i store mængder i jeres have - det ser godt nok flot ud. Jeg må have balkananemoner købt ind til efteråret.
    Fortsat god weekend - jeg glæder mig også til endnu en solskins-havedag i morgen.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Sikke da et skønt billed af dine dejlige blå anemoner.Må have nogle i min have næste år.....har kun hvide.
    Jeg tror vi er rigtig mange der har nydt dagen i haven i det dejlige vejr.
    Har tømt skuret og malet i over 6 timer.......så jeg er lidt brugt.
    Men glæder mig til endnu en dejlig dag i morgen God aften knus Jette

    SvarSlet
  4. Hej Ulla, Ih hvor er det et smukt blåt tæppe. Jeg håber, du kan nyde dem længe endnu, jeg synes den blå farve er så flot og blå anemoner er mine yndlingsanemoner! I skoven lader det vente på sig med de hvide heroppe hos os. Men mon ikke solen gør underværker dér også!

    SvarSlet
  5. Sikke et syn, men hvis ikke du skulle have sådan et, hvem skulle så;0)
    Kan se at mine 10+ blegner lidt set med dette i baghovedet, men hold fast hvor er de skønne de blå balkananemoner. Blå vitaminkraft lige i forårsfornemmelserne...

    Skøn aften fra Katinka

    SvarSlet
  6. Jo du kan tro, vi har hygget os. Dagen startede koldt, men heldigvis blev det rimelig godt her i eftermiddag og aftenen blev helt stille og skøn med fuglesang.
    Skønne anemonetæpper du viser.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hvor ser det godt ud med alle de blå skønheder. Det er nu dejligt, når noget virkelig breder sig!

    SvarSlet
  8. Dit blå tæppe ser rigtigt godt ud :-)

    Ja, det var været et dejligt havevejr i dag og det er så godt at lege derude - tiden bare flyver afsted, skønt.

    SvarSlet
  9. Skønt anemonetæppe, det må næsten ikke være til at løsrive sig fra det syn :-)

    SvarSlet
  10. Sikke et tæppe - hvor er det flot!
    Jo en smule har jeg været i haven, men i morgen må det for alvor være store havedag.

    SvarSlet
  11. Sikke en frodighed af anemoner. Jeg kan godt forstå at du fryder dig over dem. Jeg oplever også at havearbejde ikke rigtig føles som arbejde. Det er måske fordi det drives af haveglæde.

    SvarSlet
  12. Hvor ser det flot ud med alle de blå anemoner - Skønt syn!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.