Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 26. april 2013

Fridag...

En skøn, skøn morgen - det er fridag og vi kan i dag gøre hvad vi vil, så vi har sat kursen mod Skælskør og gartneriet Spiren.

Ønsker alle en god St. Bededag :)


Billederne her er fra i går eftermiddags - det er bestemt forår derude i bedene og den lille  svovlgule anemone har overlevet sin første vinter her i haven. Jubii....   Den kommer I til at se mere til når den kommer helt i blomst.

8 kommentarer:

  1. Lyder som en fantastisk altivitet på en fridag.....ønsker jeg en god tur ;0)

    Ja foråret er derude og der sker noget hver dag - det kan være svært at få det hele med.....selv om vi gerne vil. Skønt at se min lille svovl gule anemone i dit bed.....den trives kan jeg se og om føje år er der et bølgende gult hav derude ;o)

    Knus Dorthe

    SvarSlet
  2. Åh, så mange nydelige vårblomster. Herlig!

    Ønsker deg en fin fredag! Klem

    SvarSlet
  3. Superfin collage - Det bliver spændende at se hvilke skønheder, der hopper i bilen og vil med hjem ;o)

    SvarSlet
  4. Det lyder spændende Ulla. Så vil jeg glæde mig til at se dine altid skønne billeder fra Spiren også.

    SvarSlet
  5. Frisk og lækker collage. Hvilke juleroser mon du falder for i Spiren?

    SvarSlet
  6. God tur jeg har tænkt på, hvornår du skulle have brugt dit gavekort :)
    Her er det koldt som bare pokker, så god idé at tage på tur i stedet.
    Jeg er spændt på at se, hvad I kommer hjem med.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.Det lyder da spændende med den tur.Og er spændt på at se hvad du får med hjem.
    Rigtig god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
  8. Hej alle sammen. Det har været en forrygende tur til Spiren og vi blev fristet overmåde :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.