Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 24. april 2014

Blogtræf på Samsø - Reminder... færgesammenskud ?


Her er en helt bevist gentagelse af et tidligere indlæg, men det er endnu mere højaktuelt nu end sidste gang.

Læs også mere hos Lisbeth her.


Skal du med til Samsø?



Malcolm og jeg tager over til blogtræffet den 24. maj. 


Vi har plads i bilen til 2 personer mere, som vil køre med fra Århus-området (sådan cirka)
 eller blot vil dele færgeoverfarten med os
- så bliver det lidt mere overkommeligt for alle.
(regn med 200 kr. pr. person til færgen t/r).



Så kom frit frem, hvis du allerede nu ved, at du skal med til Samsø den 24. maj,
men blot ikke helt ved hvordan du kommer det sidste stykke derover :)

Håber at vi ses.

Du kan læse mere om sidste blogtræf her


10 kommentarer:

  1. Hvor lyder det spændende - jeg glæder mig til at læse om jeres haveblogtræf på Samsø, men bor selv langt væk i Liseleje i Nordsjælland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er lidt langt væk og slet ikke til samkørsel med os. Men du skal nok få billeder fra dagen her på bloggen.

      Slet
  2. Der er ikke meget respons på vores indlæg :) men som aftalt kan vi bare hente jer ved færgen.
    Knus

    SvarSlet
  3. Hej Ulla. Jeg kommer desværre ikke til Samsø i maj, men overvejer lidt i juli. Det er ellers et fint tilbud, du kommer med!

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er også skønt i Lisbeths have i juli med alle hendes roser og stauder, så det kan du godt glæde dig til. Det ville ellers have været hyggeligt at ses i maj også - men mon ikke jeg når forbi din have en gang i løbet af sommeren...

      Slet
  4. Godmorgen Ulla
    Hvor lang tid skal I være på Samsø ???
    Er det bare en dag eller ???
    Mvh Mathilde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mathilde, det er bare en dagstur. Færgen ud kl. 9.30 og hjem fra Samsø ved 18-tiden. Skriver du tilbage?

      Slet
    2. Godmorgen igen Ulla
      Jeg må desværre melde pas alligevel - kan ikke få det til at passe med mit job, så jeg vil ønske jer en rigtig god tur og sidde for mig selv og savle lidt over billederne efterfølgende.. ( som jeg er sikker på kommer... )
      Mvh Mathilde

      Slet
  5. Hej Ulla
    Jeg regner helt bestemt med at tage over til Lisbet. Det ville være fint hvis vi kunne mødes ved færgen. Jeg regner med at køre alene, men ser om der skulle være en der vil med.
    Tror du det er nødvendigt at bestille billetten.
    Med venlig hilsen
    Lene Jensen Nordjylland

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.