Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 26. april 2014

Sus i balletskørterne


... Clematis Jan Lindmark er på sit højeste og jeg er tryllebundet...  Farer derud med cameraet både tidligt og silde for at fotografere dansetrin og piruetter...

... når ikke jeg bare sidder derude og nyder forestillingen - det kan man jo godt i disse skønne aprildage med temperaturer på 18-20°C - nyde udendørs balletforestillingen...
 

 
































16 kommentarer:

  1. Wow - det er en smuk Clematis - kan godt forstå, du farer ud og fotograferer den tidligt og silde :-)

    SvarSlet
  2. Hej Ulla
    Sikke en smuksak, den kan jeg godt forstå at både du og kameraet er glade for ;)

    SvarSlet
  3. Uuuhh, hvor den er lækker. Kan godt forstå at du er begejstret. Ulla, kunne du ikke fortælle hvilket verdenshjørne den står mod og om den har sol hele dagen, for den er sørme tidligt på den. Ingen af mine gruppe 1 klematis blomstrer endnu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nette, den står i "nordhaven", men har ansigtet mod syd, og får sol fra morgenstunden af til hen midt på eftermiddagen. Jeg er meget tilfreds med denne clematis, plantede den i juni 2011, så det er tredje år den blomstrer, og nu tager den rigtigt ved.

      Slet
    2. Tak for svar. Min erfaring med klematis er, at man skal have en gudsbenådet tålmodighed med dem :-)

      Slet
  4. Ja den er smuk... og så dejligt tidlig :)
    Kh
    Marianne

    SvarSlet
  5. Nøjj hvor er den smuk og meget blomster rig :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den lækker - kan godt forstå du bruger krudt på at forevige

    SvarSlet
  7. Ja den er herlig, min er ikke sprunget så meget ud endnu, den er mere i skygge.
    Knus

    SvarSlet
  8. Hvor er det en fin farve. Du er virkelig god til de klematis ;-)

    SvarSlet
  9. Wow, hvor er den dog smuk - jeg holder meget af clematis, men har ikke held med dem her i min skovhave. Jeg ville også fare ud og fotografere den, hvis det var her, den voksede :-)

    SvarSlet
  10. nøøøøøj, hvor ser han godt ud

    SvarSlet
  11. Hvor er den smuk.... det er da vildt tidligt....

    SvarSlet
  12. Godaften Ulla.Kan godt forstå at du nyder den smukke klematis..............sikke en dejlig farve den har.Og tidlig er den også.Ja !!! vi har mange glæder i vores haver.
    Knus Jette

    SvarSlet
  13. I deler min begejstring, kan jeg se - det er skønt. Man skal ikke kimse ad de første clematis, gruppe I - de kan noget helt særligt på denne årstid.
    Tak for jeres søde kommentarer.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.