Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 30. september 2012

Magasinet "Havefolket"

Den første oktober ser dagens lys om ganske få timer og det er klart for alle at havesæsonen lakker mod enden.

Stor var min glæde derfor da der i eftermiddags blev lanceret et nyt online havemagasin, skrevet af fem dygtige og kreative havebloggere, som tilmed lover at lave ugentlige indlæg om alskens emner udi havens mange krinkelkroge.

Det bliver spændende at følge med i og fordybe sig lidt i emnerne som vintermørket tager til.



Stor ros til Lone, Marianne, Signe, Karina og Lene for initiativet.

Klik her for at læse mere og komme direkte til

8 kommentarer:

  1. Ja slevfølgelig følger vi med, det er en fantastisk idé.

    SvarSlet
  2. Tak for den fine reklame, Ulla.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Ja! det er da et super initiativ.Som du skriver så har vi noget
    at følge med i når det bliver mørkt og koldt udenfor.Elsker at læse om haven Godnat herfra.Knus Jette

    SvarSlet
  4. 1000 tak for de søde ord Ulla :-)
    Knus
    Signe

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.
    Tak fordi du gør opmærksomt på det. Det vil jeg helt sikkert følge med i.

    SvarSlet
  6. Ih, tak søde Ulla, for den fine reklame! Det er sjovt at have flere "steder" herinde, hvor vi kan ses!

    Knus
    Marianne

    SvarSlet
  7. Hej Ulla.
    Jeg glæder mig også til at følge det ny blogmagasin.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  8. Kære Ulla

    Så godt reklamen på Hr. Dalbys blog, men en så god ting, kan da ikke nævnes for tit. Spændende initiativ.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.