Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 8. september 2012

I mangel af måneskin






...   får I lige min
SILVER MOON her:






























En skøn clematis som har 5 år på bagen her i haven.

Sidste år blev den desværre ramt af visnesyge, men i år er den flottere end nogensinde.

Silver Moon er en gruppe 2 clematis, som ikke skal beskæres. Egentlig er det lidt sent at den blomstrer, men det nyder jeg til fulde.

Happy moonlight.... snart er det sengetid her, i morgen kalder TOUR DE FEMME
(et lille diskret cykelløb på 100 km for kvinder).



13 kommentarer:

  1. Smuk, smuk måneskin :o)
    Og god fornøjelse på din lille diskrete tour...

    SvarSlet
  2. Den har fortjent navnet, hvor er den smuk.
    God Tour de Femme i morgen. Mon ikke jeg kan læse om det på fb, når I er færdige.
    Knus

    SvarSlet
  3. 103 km det er langt, så kan jeg godt forstå, at det er sengetid.
    Endnu en gang god tur og pas på dig selv :o)

    SvarSlet
  4. God fornøjelse med cykelløbet 103 km er mere end jeg kan cykle! Silver moon er vel nok smuk!

    SvarSlet
  5. Nøøøøj hvor er den smuk ;o). Rigtig god tur, det er godt nok langt ;o). Jeg bliver helt øm i rumpen bare af tanken ;o)

    SvarSlet
  6. Den är riktigt fin, har ett exemplar av den också, den drabbades av vissnesjukan i år, men följde de råd jag fick, att klippa ner de angripna grenarna, och lyckades rädda den, så den kom igen med nya knoppar och ser ut att trivas igen, gillar den milda färgen. Ha det bra /Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder rigtigt godt, at du fik reddet din Silver Moon. Man skal ikke opgive dem helt ved visnesyge, men klippe ned og vande + gøde, som du har erfaret også.

      Slet
  7. Så fin den er! Den hadde en flott farge. Ha en fin sykkeltur :-)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla. Først et STORT TILLYKKE med jeres sølvbryllup. Sikke en fantastisk dag og sted I tilbragte dagen. Det ser jo virkelig romantisk ud. Jeres have er meget frodig og farverig, sådan er det også her hos os. Det var rigtig hyggeligt at blive opdateret på din blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. Ja, det var meget romantisk og dejligt. Tak for dine rosende ord.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.