Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 4. april 2012

God påske

Én arbejdsdag tilbage og så er der påskeferie....   det bliver skønt at få fridage til at sætte tempoet ned i og til at rode med lidt i haven og drive den af i lænestolen og så selvfølgelig lidt familiesamvær.

Forhåbentlig bliver det vejr til at komme udenfor og lave noget i haven.



God påske til alle jer :) 

14 kommentarer:

  1. God morgen Ulla. Også rigtig god påske til dig. Jeg kan rigtig godt lide billede nr. 3 af den gule primula, den er rigtig yndig!

    SvarSlet
  2. Hei!
    Så flotte påskeblomster du viser! Det lyser virkelig opp med gule blomster.

    Ønsker deg en kjempe fin påske!

    SvarSlet
  3. Fine gule blomster til påske.
    VH Nina

    SvarSlet
  4. Ja jeg må indrømme, at jeg også bliver mere og mere glade for de gule forårsbebudere.
    Dejlig kollage!

    SvarSlet
  5. Smuk collage der bare siger påske og forår.
    Også god påske til dig.
    :-) Dorthe

    SvarSlet
  6. flotte billeder... også en go' påske til dig...

    SvarSlet
  7. Dejlige glade gule forårsblomsterbilleder :-) Også en rigtig God Påske til dig og dine.

    SvarSlet
  8. God påske til dig også :O)

    Jeg håber på nogle timer i haven, selv om det ikke er de bedste vejr udsigter der er lovet.

    SvarSlet
  9. Dejlig collage.
    God påskeferie til dig.
    Håber du får lidt havetimer med solskin.

    SvarSlet
  10. Ja det er en skøn collage. Rigtig god påske til dig også, vi håber det bliver havevejr.

    SvarSlet
  11. Kære Ulla

    Hermed er du nu lagt ind. Godt du sagde noget. Jeg glemmer nogle gange at lægge links ind. Håber du får en dejlig påske.

    kh
    Eva

    SvarSlet
  12. Skønne, skønne billeder af forårsblomster, lige til at blive glad af :-)

    God påske :-)

    SvarSlet
  13. Dejlige billeder af de smukke blomster.
    Tak for kigget.

    God påske..

    SvarSlet
  14. Hvor er de fine alle sammen. God påske

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.