Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 9. juli 2015

... uden ord

Morten Korch:






Billederne er taget inden for de sidste 3 dage. Det er vist lige hvad vi trænger til på sådan en kold, våd og blæsende dag, som intet har med sommer at gøre.

12 kommentarer:

  1. Smukt - jeg er vist nødt til at have indført nogle flere roser her!

    SvarSlet
  2. yndig - jeg plantede også en Morten Korch sidste år - de er så smukke ( havde set den på Sofiero i Helsingborg hvor en dansk planteskole udstillede.... hilsen fra Hellebæk

    SvarSlet
  3. Ja det er en uhyggelig dag vejrmæssigt, men Morten Korch klarer skærene. Han er også en af mine yndlinge, og duften er bare vidunderlig.
    Knus og god efterårsdag

    SvarSlet
  4. Morten Korch, fik mit hjerte til at banke sidste år da jeg var i Høneballehaven. Nu er den også indført i Casa Asti. Den der så besnærende både i udseende og duft :o)
    Knus herfra hvor det stormer og regner.

    SvarSlet
  5. Superdejlige billeder Ulla. Rigtig fint at man kan se blomstens udvikling fra lige udsprunget til helt udsprunget.

    SvarSlet
  6. Kære Ulla. Heller ikke nødvendig, den taler sandelig for sig selv. Meget meget smuk. Kh Lise Lotte

    SvarSlet
  7. Tak fordi du er god til at rede min dag:-)

    SvarSlet
  8. Suuuk.... hvor er den dejlig! Jeg siger også tak fordi du mindede mig om at det er højsommer og ikke efterår! ;o)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla.Ja !!! vi har brug for noget smukt at se på.For sikke da et vejr her på højsommeren.
    Du frister da hele tiden med smukke roser......................og Morten Korch er da slet ikke til at stå for.
    God aften knus Jette.

    SvarSlet
  10. Et smukt syn fra en smuk rose.
    God dag til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  11. Tak for jeres søde kommentarer :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.