Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 7. juli 2015

Godmorgen fra det gule bed

Lige uden for mit kontorvindue står de smukke gule roser Charlotte, The Pilgrim og Ghislaine Feligonde og ved siden af er der stadig fuld gang i de langsporede gule akelejer sammen med lodden løvefod.

Gult er godt...

Dagen tegner godt...



  

... forhåbentlig også for dig.

10 kommentarer:

  1. God morgen og tak for billeder fra det gule bed. Også jeg sætter gule roser ind i dag :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Gul god morgen! Jeg nød også dit morgenterrasseindlæg.

    SvarSlet
  3. absolut :) :) frisk morgenstemning

    SvarSlet
  4. Så fint med det gula, den gula Aklejan är riktigt läcker.
    Ha det soligt och fint!

    SvarSlet
  5. Der er noget helt særligt over gule roser, synes jeg. Gult er i det hele taget godt :-)

    SvarSlet
  6. Ja gult er godt! Skønne fotos af bed i blød gul - dét er da sommer på stængler:0)

    Masser af havehilsner fra Katinka

    SvarSlet
  7. Kære Ulla skønne roser med skøn farve! Den Charlotte der er da bare guf, så flot. pilgrim har jeg selv glæden af iår, intet mindre end vidunderlig. Flotte akelejer. Rigtig god aften til jer. Kh Tina

    SvarSlet
  8. Elsker også gult, en hel misforstået farve så godt du slår et slaw for den,

    SvarSlet
  9. Dejligt at høre at andre end mig er glad for gult. Det er sådan en lækker farve, den lysegule.

    SvarSlet
  10. Hvilken smuk sammensætning og perfekt at de gule akelejer holder endnu. Jeg er fuldstændig vild med Ghislaine i år, den står så smukt som aldrig før. Har også lige jublet inde hos Countryliv, som også har et flot eksemplar. Så nu må regn, rusk og blæst godt lægge sig igen, det er ikke godt for skønhederne... :o)
    Haveknus fra mig.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.