Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 24. december 2012

Juletræet med sin pynt

... venter på vi får begyndt...  og det gør vi snart :)

Alt er næsten klart, bordet dækker jeg om lidt og så er der kun tilbage at lave det sidste af julemaden og vente på gæsterne.

Rigtig glædelig jul til alle der læser med her.
 



 

7 kommentarer:

  1. Życzę radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Śliczne ozdoby.
    Jeg ønsker dig en glædelig jul. Smukke ornamenter.

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.Dejligt at du har tjek på det hele.Jeg holder jo jul hos Gitte,og vi har lige dækket et fint julebord.Rigtig god juleaften til dig og din familie.
    Juleknus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Ulla,
    Du og din familie ønskes også en glædelig jul.

    Gitte

    SvarSlet
  4. Du ønskes også en glædelig jul.

    Hvor er det smukt, det grønne kræmmerhus.

    SvarSlet
  5. En riktigt God Jul till dig och de dina.
    Marika

    SvarSlet
  6. Jeg vil bare lige ønske dig og din familie en rigtig god jul.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.