Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 6. december 2012

Hilsen fra nissen.... øh missen ...

Alex lå hele søndag formiddag på sin udkigspost oven på hegnet og nød det dejlige solskin.
 
Foreviget på bedste vis af min søde veninde Helen, som resolut greb mit camera mens jeg havde travlt med at anrette gæstemaden.



I kan læse mere om hegnet og se Alex' siddeplads her

 
Som det måske anes, har vi ikke fået nær så megen sne som andre steder i landet. Her er kun lige pudret med et par centimeter - det må gerne blive til lidt mere sne, især med den kulde, der varsles.
Nu er det heldigvis snart weekend så man kan komme udenfor og opleve dagslys.
 

13 kommentarer:

  1. Godaften Ulla.Sikken en smuk gylden kat i har.Og gode billeder.
    Det ser også rigtigt hyggeligt ud ved jeres middagsbord.Håber i fik en god middag.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Jeg er ikke så meget til katte, men den ser nu meget sød ud. I har ikke meget sne, men vi har endnu mindre, vi må håbe, at vi kan få noget snart til at dække de sarte planter, barfrost huer os ikke.
    Knus

    SvarSlet
  3. En rød kat er vel næsten en nissen ;-)

    Jeg savner også daglys, og glæder mig så meget til weekenden!

    SvarSlet
  4. Vi har også en rød kat, som ligner din Alex til forveksling. Den følger mig rundt i haven nærmest som en lille hund og er ekspert i at finde en solbeskinnet plet.

    SvarSlet
  5. Dobrze na słoneczku ślicznemu kotkowi. Pozdrawiam.
    Nå cudnemu killing i solen. Med venlig.

    SvarSlet
  6. Herlig kat i Garfield-farve. Katte kan om nogen se overlegne ud og til at have styr på verdenssituationen.
    Nej det er ikke meget sne i kan fremvise!

    SvarSlet
  7. Hvor er det en smuk kat! (Mon ikke han ved det selv?) ;-) Og han har fundet sig en rigtig god plads med god udsigt til det, der sker - sådan skal man ha' det som kat...

    SvarSlet
  8. Hvor er det en lækker kat I har - men jeg er altså også katteelsker :)

    SvarSlet
  9. Hej Ulla. Hvor er jeres kat sød og fin. Kan godt forstå, at den nød solens stråler. Jeg har fri i dag og har også været ude i dagslyset og kigge på haven!

    SvarSlet
  10. Nøj hvor er den sød. Sådan en skøn kat havde naboen også og den var til sidst så meget hjemme her, så den gik ind i vores soveværelse for en lur :) Hos os hed den Carfield. Lige nu har vi dog så mange vilde katte her, at det er for meget lige nu. Men ALEX måtte nu godt komme en tur forbi.

    Kh
    Lise Lotte

    SvarSlet
  11. Skøn kat! Mine katte har ikke været uden for en dør siden sneen kom. Godt at se at vinteren kan nydes - også af katte :-)

    SvarSlet
  12. .... skal hilse fra Alex og sige tak for alle de søde komplimenter :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.