Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 2. december 2012

Et lille pip


Her i formiddag er fuglene meget aktive, de sidder rundt omkring i havens buske og træer og flyver uafladeligt frem og tilbage til foderpladserne, som vi heldigvis har lige uden for vinduerne.

Skønt skue.







Husk at fodre fuglene og give dem vand når frosten bider sig rigtigt fast.
 

11 kommentarer:

  1. Dejlige billeder! Jeg har selv forsøgt at fange fuglene med kameraet, men det er ikke gået så godt ...

    SvarSlet
  2. Dejlige vinterbilleder:) Anne Gine

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Skønne billeder du har taget af alle de forskellige fugle.
    Hos os er det mest de store tyrkerduer og skader der huserer.
    Desværre jager de alle de små fugle bort.
    Men der skal jo være plads til alle.og de er nok også sultne.
    Jeg laver stadig dekorationer,og lægger det andet indlæg på
    senere på dagen.Rigtig god advent til jer begge knus Jette

    SvarSlet
  4. Hei!

    Kjempe flotte bilder. Her var det mye godt for småfuglene!

    Klem Vivi

    SvarSlet
  5. Ja det er vildt så mange fugle der er, også her hos os, de stakler har travlt med at spise for at klare sig. Lige nu kan jeg kigge ud på silkehalerne igen, igen. De er så skønne, der er nok en 30 stykker.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  6. Skønne billeder af fuglene som holder fest på foderpladsen :)
    Hilsen Alice

    SvarSlet
  7. Vi har også meget fornøjelse af fuglene. I Sverige, har jeg også sat nogle mejse kugler op i markisen lige udenfor vinduet, så jeg kan siden inde i den lune vogn og nyde de små fugle.

    SvarSlet
  8. Det er nogle rigtig flotte billeder, du har taget der.
    Jeg synes også det er så hyggeligt at sidde og kigge ud på den leben, der er omkring foderpladsen.

    SvarSlet
  9. Du har da godt nok fået fanget fuglene i linsen ;-)

    Jeg kan med god samvittighed sige, at jeg har sørget for tre stk. foderbræt og to ophæng til fedtkugler i dag :-)

    SvarSlet
  10. Tak for alle jeres søde kommentarer, man kan roligt sige at både fuglene og vi hyggede os.

    SvarSlet
  11. Det skønneste billede af den lille blåmejse
    Hilsen Lisa

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.