Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 14. juni 2012

Skønne spir

Aftenrunde i haven....

Helt almindelige planter på en helt almindelig torsdag...

Nyd nuet :)















































Hjemmeavlede lupiner, så nytter det jo...)















































Digitalis "Alba" øverst og en unavngiven (gave) nederst.

11 kommentarer:

  1. Pięknie się prezentują wysokie, śliczne kwiaty w Twoim ogrodzie. Pozdrawiam.
    Smukt præsenteret i en høj, smukke blomster i din have. Med venlig.

    SvarSlet
  2. Hvor har du smukke blomster.
    Din have ser rigtig smukt ud på dit første billede.
    Tak for kigget.
    Ha` en god aften.

    SvarSlet
  3. Helt almindelige spir/blomster er også skønne, især dine egne lupiner, de ser godt ud.
    Jeg har vist også den Astrantia.

    SvarSlet
  4. Godaften Ulla.Smukke spir i din have.mine lupiner er ved at være
    færdige,så ud og klippe ned så vi kan få endnu en blomstring.
    dine digitalis er bare yndige.og stjerneskærm-har lige købt en
    Roma.Men kunne godt tænke mig den mørkere også.
    Godnat fra mig.

    SvarSlet
  5. Skønne farver - og flotte spir - de gør nu noget særligt ved haven, det skaber en dejlig cottage stemning! Skønt :0)

    SvarSlet
  6. Almindelig blomster, der er Ualmindelig smukke med deres iøjenfaldende spir.
    Dejlige billeder :o)

    SvarSlet
  7. ........smukke smukke spir - og dem kan vi simpelthen ikke få for mange af vel :0)

    Knus Dorthe - der vil ud og nyde nuet i haven ;0)

    SvarSlet
  8. Åh det er så smukt med alle de spir.
    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  9. Ih altså hvor er de smukke. Kan da se jeg skal have fat i nogle også... :)

    SvarSlet
  10. Hej Ulla og Malcolm.
    Tak for en hyggelig dag i elipsehaverne. Dejligt at møde nogen jeg kunne kende. Håber vi ses igen en anden god gang.
    Kærlig hilsen Malene. Lad romantikken blomstre.

    SvarSlet
  11. Hej alle, tak for jeres hilsner. Jeg har været afskåret fra internettet i 2 dage, så læser først med nu.

    Malene, det var rigtigt hyggeligt i går - har du mon fået plantet din Queen of Sweden?

    kh Ulla

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.