Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 3. juni 2012

Så er jeg vist klar... hvad med dig?



.... til blogtræf i Kolding, lige om snart kun én dag.


Husk navneskilt, hvis du ikke vil iklædes en strimmel malertape med tuschnavn på.

Glæder mig til at hilse på rigtig mange af jer.



I dag har jeg vandet og gødet mine rhododendron, clematis og roser - så nu er der "fodret af" for en stund.

Billederne er af Tatjana, Polarnacht og en ukendt azalea i blå krukke.





Nova Zembla er stadig flot - aldrig før så stor og blomsterrig - en af mine darlings...


21 kommentarer:

  1. Jeg håber, at I får et rigtig godt Blogtræf. Det har været vildt hyggeligt, de gange jeg har været med til et, så jeg er sikker på, at det bliver det også denne gang.
    Desværre er jeg selv forhindret denne gang.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør det helt sikkert. Håber vi ses en anden gang.

      Slet
  2. Der er styr på sagerne, skal jeg love for! Du vil sandelig ikke risikerer malertape... ;o)
    Skønne rhodoer du har, du kommer vist lige i hælene på fru Høneballe.
    Vi ses lige om lidt :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh... og nu er jeg spændt på at se dit navneskilt...

      Slet
  3. Hej Ulla.Ja! skønne rhodoer.Må vist også ser at få gødet.Men når det vist ikke inden vi flyver"over there"Rigtig god dag i Kolding,og hils omkring dig.Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skal også være opgaver at komme hjem til :)

      Slet
  4. Gode billeder.
    Jeg håber i får en rigtig god dag i Kolding.
    Spændt på at se hvad hvilke ny planter du får med hjem.
    Jeg glæder mig til at se billeder der fra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også spændt på markedet - har ikke været der før.

      Slet
  5. Rigtig god fornøjelse, Ulla, til dig og alle vores veeee-eener (lyder som Kim Larsen/Gasolin).

    Jeg skal passe min gamle far, mens min mor får et nyt knæ.

    Hils fra mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det skal også passes, vi ses en anden gang.

      Slet
  6. Hej Ulla
    Jeg er næsten klar, skal lige have gødet resten af mine rhodoer i morgen, alle dem i den store have. Ja og så skal jeg grave lidt stribede iris op :o)
    Dine rhodoer er også skønne, vi må holde liv i dem med vand og gødning.
    Ses
    Kh
    Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, glæd dig til at se mit navneskilt :o)
      Ses

      Slet
  7. *SMILER*......joooooo deeetttt må jeg jo så se at blive ;0)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla. Skønne rhodoer du har. Mine er ikke helt med på, at de også skal blomstre, så er lidt småsur på dem lige nu :):)

    Jeg kan så desværre ikke være med i Kolding, men lysten er der. Rigtig god fornøjelse til jer alle derover.

    Mange hilsner
    Lise Lotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Mine rhodo'er blomstrer skam heller ikke lige meget hvert år. Det er nok et lille pauseår for dine. Ærgerligt at du ikke kan være med i Kolding, men der er altså også langt for dig.

      Slet
  9. I må hygge jer i Kolding, det ved jeg at i kommer til. Håber vejret er med jer. Glæder mig til at se billeder af alle de planter i garanteret kommer hjem med.

    I london lover de regn, regn og regn, men så må vi jo shoppe istedet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Shop amok :) Det gør vi nok også i Kolding.

      Slet
  10. Så er mit navneskilt også "fabrikeret". Vi ses.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.