Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 25. juni 2012

Skønhed og forfald

Frühlingsduft synger på sidste vers, Den har godt nok været skøn i år, og selv i afblomstring er den faktisk smuk.



... heldigvis står mange andre roser parat til at tage over og Frühlingsduft plejer at komme med nogle få ekstra blomster senere på sommeren.

Tak for denne gang, smukke :)

7 kommentarer:

  1. Øv er den allerede færdig :( - Den ser dejlig ud!!
    Hvordan går det med Charlotte? :-)
    K.Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, tiden flyver og rosernes blomstring overstås for nogles vedkommende.

      Charlotte er plantet i en stor sort krukke og står med mange knopper, men det var lidt før den kommer i blomst. Afhængig af varmen...

      kh Ulla

      Slet
  2. Ja min er også på det sidste, men skøn har den været. Nu skal der lige klippes et par grene af, den er blevet rigelig stor.
    Knus
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. smuk... selv i rosens forfald :)

    SvarSlet
  4. Det gælder om at nyde den til det allersidste - den er så smuk:)

    SvarSlet
  5. Hej Ulla.Ja! det går så hurtigt i dette kedelige vejr.Har selv været en runde og klippe visne roser og pæoner af-ØV!
    Knus Jette

    SvarSlet
  6. Den er smuk både som udsprungen og i sit skønne forfald

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.