Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 18. juni 2018

Blogtræf hos Linda, Casa Rosen


Her ser I huset Casa Rosen.... og i den smukke omgivende have var vi en flok havebloggere samlet i lørdags.

Det har flere andre skrevet om, så se i din blogroll - eller min - for at læse de andres indlæg og se deres fine billeder.

Det var en meget hyggelig dag og vi snakkede på kryds og tværs, duftede til roserne, beundrede de smukke mørke bede og andre bede, tog billeder i massevis, spiste lækre sandwich og mums-æblekage og havde det i det hele taget herligt.

Du kan læse mere om baggrunden for Lindas to sammenslåede kolonihaver på hendes blog og hvis du vælger at læse afsnittet  "Starten 2012" eller "Huset Casa Rosen" - ja, så får du et glimrende indtryk af hvor meget Linda har knoklet for det paradis, hun har i dag. Linda er en rigtig gør-det-selv-quinde - men har dog også benyttet sig af tømrer mm.

Linda er utrolig god til nips og stilleben og har en masse dejlige ting.

I kan nok se at det er hyggeligt - og her er vi endda kun lige begyndt ...


Den smukke Hot Chocolate-rose stod flot
sammen med Sct.Hans urt.
Billedet har dog ikke ramt farven helt rigtigt.

Frodighed og masser af æbler

Mr. M til venstre får anvist en mindre arbejdsopgave - det tog han med højt humør :)



Det smukke hvide bed med mange forskellige hvide stauder i blomst samtidig og den fantastiske opstammede CD-rose







Tak for en dejlig dag.





17 kommentarer:

  1. Det er vel nok et skønt sted, Linda har - så fyldt med detaljer, man kan lade sig inspirere af.
    Tak fordi du deler de dejlige billeder fra jeres dag!

    SvarSlet
  2. Hei.
    For en flott reportasje du viser. En nydelig plass. Dere er flinke i Danmark til å ha bloggtreff. Det er noe jeg savner her i Norge. Fin kveld til deg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder fra en dejlig dag. Linda er eminent til at finde ting og se muligheder i dem og det hygger rigtig meget i haven :-)

    SvarSlet
  4. Så flotte bilder! Det må være fint å treffes som dere gjør.
    Ha en god uke!

    SvarSlet
  5. Flot at der kom så mange, jeg håber også, der kommer mange til næste blogtræf. Som sagt tænkte jeg meget på jer, men man kan jo kun være et sted.
    Knus

    SvarSlet
  6. Hej Ulla

    Så kom vi lidt med alligevel:) Det ser hyggeligt ud!
    Og Lindas have præsenterer sig jo rigtig flot må man sige!

    Ha en dejlig ny uge

    SvarSlet
  7. Hej Ulla!
    Det ser ut att vara en riktigt fin trädgård, och ni ser ut att ha det trevligt.
    Ha det gott /Marika

    SvarSlet
  8. Hej Ulla
    Altså jeg sidder her og rødmer over alt den ros :o)) hvor er det nogle flotte billeder du har fået taget. Sjovt at se haven fra en anden vinkel. Jeg så jo godt du var meget nede i knæ med kameraet.
    Tak til Mr M for han fik springvandet til at fungere, det har kørt lige siden og jeg nyder det, det er så hyggeligt med lyden af vandet.
    Det var så sødt af jer at komme og jeg håber at kunne gøre gengæld :o)

    De størst og varmeste knus til jer begge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Linda - det skal du sørme ikke, det er velment og fuldt fortjent. Jeg beundrer din arbejdsindsats og gejst og alt det du kan, så meget.
      Vi havde en dejlig dag :)
      knus

      Slet
  9. Nøjjjjjj hvor ville jeg gerne have været med. Men jeg løb jo i helt modsatte retning denne weekend.
    Det ser så hyggeligt ud og sikke smukke omgivelser. Jeg er helt vild altså. Så smukt.

    God dag
    Charlotte

    SvarSlet
  10. Flotte billeder, du har taget. Og dejligt at gense haven og det, som DU så.

    SvarSlet
  11. Tak for turen rundt i Casa Rosen haven, ren sommer kolonihaveidyl. Så fint og hyggeligt.
    Så er batterierne vist ladt op igen efter sådan en dag med havevenner, og hovedet fyldt med ideer.

    Kærlig hilsen Anette

    SvarSlet
  12. Som hyggen og glæden strømmer ud af dine ord og billeder. Det er så forfriskende at være sammen med en flok blogvenner.
    Jeg er også en af dem der er dybt imponeret over Lindas arbejde med haven og husene. Det er utroligt smukt.
    Tak for at være visuelt en del af en god og inspirerende dag.
    Knus Anette

    SvarSlet
  13. Ser ut som en underbar trädgård och träff. Förstår att ni hade trevligt.

    Ha det gott! Carina

    SvarSlet
  14. Kære allesammen - mange tak for jeres søde kommentarer - dejligt at I nød turen rundt i Lindas haver og måske endda blev inspireret til at møde op til næste blogtræf - for det er nemlig utroligt hyggeligt.
    Suk, nu gik der næsten en uge igen - derfor ikke et personligt svar til hver af jer.

    SvarSlet
  15. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.