Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 16. juni 2018

Vi var på Sjælland i dag....


Men dagen er næsten gået - så her kun en smagsprøve - og så får i hele historien en af de nærmeste dage...




 

Mange vil sikkert kunne gætte hvor vi var - og resten af jer må vente på historien.


9 kommentarer:

  1. Jeg tror, du har været på besøg hos en haveblogger :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror det samne som Madame :)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    Alletiders - det ser bare så hyggeligt ud!

    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  4. Tak for igår, det var en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  5. Jeg kan godt gætte det, for jeg kan genkende det. Dejlig dag, og rigtig dejligt at hilse på dig :-)
    Kh Lisbeth

    SvarSlet
  6. Imponerende så mange der mødte frem fra fastlandet og Fyn. Hyggeligt at møde jer og dejlige billeder du her viser. Diverse blogs er jo ikke så aktive som de var for blot et par år siden, men jeg vil holde skarpt øje med din fortsættelse af jeres besøg hos Linda.

    SvarSlet
  7. Kan bare sige at jeg er så misundelig over jeres blogtræf.
    Jeg var selv forhindret men håber det lykkedes en anden gang.

    God aften
    Knus

    Charlotte

    SvarSlet
  8. Flot fremmøde, vi havde også gerne været der, men som du fik at se, havde vi andet for. Jeg glæder mig til flere billeder fra blogtræffet set med dine øjne.
    Knus

    SvarSlet
  9. Tak for sidst:) Godt billede af Storebæltsbroen!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.