Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 9. juni 2018

Skønne juni aftener



Rigtig god weekend -Man bliver helt høj af de skønne aftener vi har for tiden...
















7 kommentarer:

  1. Ja morgen og aften er skønne, jeg nyder dem også.
    Knus

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend
    Du har ret har du. Det er jo som barndom det her. Man er helt tryllebundet.

    Dejlig lørdag
    Charlotte

    SvarSlet
  3. Hei.
    Nydelige bilder. Vi får nyte disse fine kveldene mens vi har de. God helg.
    Hanne-Lise.

    SvarSlet
  4. Underbara bilder och ha nu en skön helg!
    Kram Titti

    SvarSlet
  5. Åhh ja Ulla, det er flere uger siden jeg sidst har set tv, aftenerne og morgenerne med er så utroligt skønne, og dagene regulære "dovne" tider, elsker det trods tørken og mit ellers ikke varmeelskede ydre. Godt at prøve noget nyt:-))))
    Ha den dejligste aften
    Knus Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan har jeg det også, har dog fået set lidt nyheder på det seneste. Men resten af TV'et kan vi godt leje ud - jeg får ikke set noget.

      Slet
  6. Det er deilig med lange junikvelder! Vi har knapt sittet inne på mange uker.
    Men i kveld fikk vi litt regn, og måtte bare ut og nyte det også:-)
    Ha en fin ny uke/Eirin

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.