Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 2. oktober 2014

Uh.... den skønne Limelight


Sådan ser min hortensia Limelight ud lige nu.



Står i en stor krukke på terrassen og vi kan nyde den fra både køkken/alrummet og fra stuen.



Købt i juli måned i år.

Det har jeg ikke fortrudt :) 


Jeg kunne ikke vælge hvilken collage, jeg bedst kunne lide... så I får dem begge.

Den øverste er lavet i PicMonkey og den nederste i Picasa.

Hvilket program bruger du til collager?

.... sådan bare for inspirations skyld...


10 kommentarer:

  1. Godaften Ulla.Skønne billeder af din Lime Light............elsker når den skifter farve til rosa.
    Jeg bruger Photoscape..............det er dejligt let at bruge.................også til header.
    Kan ikke finde ud af Picasa.
    Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er skøn i alle stadier, men næsten mere nu hvor den skifter farve.
      Photoscape kender jeg ikke (endnu).

      Slet
  2. Jeg har aldrig brugt Picasa...men er meget glad for PicMonkey :)

    SvarSlet
  3. Limelight er helt bestemt skøn, - siger jeg som oprindeligt ikke kunne lide hortensiaer!! Men det HAR ændret sig.... ;o)

    Jeg bruger Picassa og syntes det fungerer rigtig godt. Også fordi jeg samtidig har back up på mine billeder. Men det har I måske også I de andre programmer?

    SvarSlet
    Svar
    1. uha, endnu et eksempel på hvordan vi påvirkes i holdning og smag her i Blogland - det er sket for mig flere gange også.
      Jeg har faktisk ikke sat mig ind i back-up af billederne i Picasa... men kopierer dem møjsommeligt over på ekstern harddisk fra tid til anden.

      Slet
  4. Ja Limelight er en skøn hortensia, den er jeg også vild med.
    Jeg laver ikke collager. Jeg bruger programmet FastStone Image Viewer.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det program kender jeg ikke, men mon ikke man evt. kan lave collager der, hvis du skulle få lyst?

      Slet
  5. Jeg er helt enig, Limelight er så skøn, i år synes jeg den er helt fantastisk (men det er nok bare fordi jeg har glemt det fra sidste år :) Jeg bruger picasa, men det er mest fordi jeg synes det er let at bruge.
    Knus Anne Mette (måske vinter-vækket :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Mette, godt at høre nyt fra dig :) Jeg bruger også Picasa en del.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.