Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

fredag den 10. oktober 2014

Dagens roser


Der er stadig en del roser i blomst og knop i haven og i eftermiddags gik jeg lige en lille foto-runde.




UPDATE:
Navnene på roserne er - begyndende øverst til venstre:

Pernille Poulsen - Jaques Cartier - Egeskov - Scepter'd Isle
Rosenresli - Rhapsody in Blue - Winchester Cathedral - Graham Thomas
Ingrid Bergmann - Rose de Rescht - Jacques Cartier - ukendt hvid lille rose


God weekend :)


15 kommentarer:

  1. Det er lækkert stadig at have roser i haven.
    Også god weekend til dig
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt - og du har jo endnu flere, vi nyder det.

      Slet
  2. Skøn rosencollage. Skønt, der stadig er så meget at se på...

    Kærlig Hilsen
    JetteMajken

    SvarSlet
  3. Fin collage - en smart måde at få plads til billeder af alle de smukke roser.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan godt lide at lave collager ind i mellem og det komprimerer også billedmassen.

      Slet
  4. Skønne roser Ulla!!, Hvad hedder nummer 7?? jeg er lidt misundelig! Som jeg har sagt tidligere så er der ikke så meget gang i dem.
    God weekend :-D
    K.Gro

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Winchester Catherdral.
      Jeg har lige opdateret med alle navnene.

      Slet
  5. Hej Ulla -

    Imponerende med så meget flot i blomst nu - jeg tror endda jeg kan genkende enkelte;)

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro, at jeg nyder det og såvidt jeg kan se på knopperne kunne jeg være heldig at det fortsætter i nogen tid endnu. Nu er der navne på....

      Slet
  6. Hej Ulla.Skøn collage af alle din dejlige roser...............her er det kun Alfred der stadig blomstre.
    Rigtig god weekend Knus fra Jette der maler soveværelse.

    SvarSlet
  7. Imponerende at du stadig har så mange smukke roser der blomstrer.

    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og der er knop i mange af roserne, så det er et blomsterrigt efterår hvad roser angår.

      Slet
  8. Jeg er sikker på at dine roser er smukke hver og en, men jeg forelskede mig i Graham Thomas efter at have lært ham nærmere at kende i dit forrige indlæg.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.