Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 16. oktober 2014

Efterårets første skovtur


Vi har været i skoven og samle lidt pynt i form af bark, kogler og mos og jeg havde selvfølgelig cameraet med.

Der var mange folk i skoven, familier med børn, motionsløbere og også et par ryttere.

Skoven har endnu ikke helt antaget den flotte efterårsdragt, men der er begyndende falmede farver.

Her er lidt billeder til at anslå stemningen.











Vi skal da i skoven igen mindst én gang mere her i oktober.

Det er en herlig tid.

6 kommentarer:

  1. Tak for turen, ja når der kommer lidt flere farver, må I tage en tur igen.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  2. Hej Ulla. Rigtig gode stemningsbilleder. Jeg skal i skoven i november - glæder mig. Jeg kan godt forstå I gerne vil afsted igen - det er herligt at samle kogler, mos, gran med mere!

    SvarSlet
  3. Ja, skoven er dejlig på denne årstid! Smukke billeder :-)

    SvarSlet
  4. Hej Ulla.Dejlige billeder fra efterårsskoven...................skønt med et skovtur.
    Må se at få tid til en tur derud...............har jo skov på begge sider af vores by.
    Men er ved at endevende hele huset indvendig.Og sortere og smide ud.............dejligt når jeg er færdig.
    Vil da også gerne samle lidt ind til dekorationer.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
  5. Åh ja skoven er så skøn når den falmer.......duftene og stemningen er helt fantastisk. Jeg havde som du ved selv ungerne med i sidste weekend.....en skøn skøn dag med frokost og sodavand midt i guds skønne festsal :0)

    Så smukke alle dine nye solhatte er - det bliver et fest fyrværkeri. Hope er fantastisk smuk støvet næsten baby lyserød.....men desværre også en smule sart.....jeg var utrolig glad for mine de år det varede.....desværre har jeg ikke set noget til den i år. Jeg må på udkig efter den i handlen igen :0)
    Knus

    SvarSlet
  6. Skønne billeder - skoven er vidunderlig i denne tid! Jeg var i Arboretet i går og nød alle de dejlige træer og buske :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.