Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 19. maj 2015

Blogtræf 2015


Snart er det 5. juni og dermed Grundlovsdag

I lighed med de seneste 3 år stiller Fru Friis, Susanne og Frk. Anemone den sædvanlige Blogtræf-pavillon op, som markerer hvor man som haveblogger eller haveblog-læser kan gå hen og få en hyggesnak med de øvrige fremmødte.



Du kan se den oppe på bakken fra lang afstand når du er kommet ind i haven. 




Her er det muligt at mødes og snakke hele dagen, og man kan gå til og fra plantemarkedet, så man kan nå at handle og kigge på det store plantemarked, som jo også afvikles i Geografisk Have den dag.

Medbring gerne tæppe, kaffe + krus og madpakke

-         Mon ikke vi bager lidt kage, som vi plejer -

Det er en rigtig god idé med et navneskilt, så vi kan hitte rundt i hinanden.

På gensyn




Blogtræffet har været rigtigt hyggeligt i både 2012, 2013 og 2014 (til trods for regnvejr) og vi håber at mange har lyst til at komme forbi til en hyggesnak - og så er det jo muligt at få sat ansigt på personerne bag nogle af de blogs, man læser med hos.

I år sætter vi ikke noget tidspunkt på – pavillonen står der indtil ca. kl. 15 og så må vi se, hvem der dukker op på kryds og tværs.



18 kommentarer:

  1. Ja men vi ses, jeg er der helt sikkert kl. 12, så håber jeg at møde nogen af jer.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber Lene og jeg også at vi gør. (i vigør) Sådan kl. 12-ish!

      Slet
  2. Tak for invitation og initiativ! Det var rigtig hyggeligt (og vådt) sidste år! Jeg glæder mig helt vildt til at komme igen i år - og jeg håber på sol over bakken!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har snart fortjent en dejlig varm solskinsdag og det ønsker jeg mig til den 5. juni !!!

      Slet
  3. Jeg kommer altså også.... ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uden dig, ingen blogtræf. As simple as that :)

      Slet
  4. Hej Ulla.Jeg håber meget at jeg kan komme i år....................for Gitte kan desværre ikke .
    Der er jo problemer med togene over Fyn.Og synes det er for dyrt at køre over.
    Har et tilbud..................men ved ikke rigtig om det bliver til noget.
    Men håber meget at det lykkes.For det er bare så hyggeligt at få hilst på alle de mange bloggere.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne være rigtigt hyggeligt, for du plejer jo... måske en koordineret indsats med nogle andre sjællandske havefolk?

      Slet
  5. Det er rigtigt skønt, at I fortsat holder ved og viser jer på denne måde, jeg er desværre meget optaget i vores husfærdiggørelse, men håber at kunne komme næste år. Håber I får en rigtig sommerdag med sol og smil.
    Henrik

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Henrik - det kunne ellers være hyggeligt at få hilst på dig også, nu hvor vi har fulgt hinandens blogge så længe - men jeg kan sagtens forstå at du prioriterer dit hus projekt.

      Slet
  6. Hej Ulla
    Hvor ser det hyggeligt og inspirerende ud, det kunne være så super at tage til Kolding, men vi har ikke helt besluttet os endnu da vi er inviteret med nogle venner i sommerhus på Møn i den weekend. Det er et super initiativ du og Jette tager hvert år med, at få planlagt blogtræf sammen med plantemarkedet, det er rigtig dejligt at i gider, for vi ved jo alle at det ikke gør sig selv. Tak for det.
    God aften.
    Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Anita :) Det kunne være rigtigt hyggeligt med et gensyn, men jeg kan godt forstå hvis det ikke lykkes. Jeg har dyb respekt for jer, der kommer langvejs fra og endda smider en brobisse med i turen.

      Slet
  7. God ide, at der ikke er sat tidspunkt på. Vi mødes også med andre havevenner d. 5. juni så det kan være svært at få det hele til at gå op i en højere enhed :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være hyggeligt hvis I kunne kigge forbi - du kender jo sikkert også flere andre.

      Slet
  8. Hej Ulla.
    Ja, jeg glæder mig også til vi ses. Der går jo meget længe imellem. Endnu mere glæder jeg mig til at se din have:.)
    Jeg har været lidt tilbageholdende med at love jeg kom, fordi jeg har haltet i over ½ år. Det går meget bedre nu, selvom jeg stadig har ondt. Men nu kan jeg dog gå.....
    Min have er i den grad også mærket af, at det har været svært for mig at gøre noget som helst derude. Så nu har jeg rigtig travlt med at få noget for hånden, for den er også stadig mærket af gravemaskinens arbejde i efteråret. Og jeg vidste jo ikke, at jeg skulle halte sådan rundt, og endda så længe, da jeg meldte mig til åben have i rosenselskabet! Men det bliver jo som det bliver. Nu kan jeg i det mindste begynde at gøre lidt ved det.
    Vi ses i morgen.
    Knus Malene

    SvarSlet
  9. Hej Ulla.
    Ja, jeg glæder mig også til vi ses. Der går jo meget længe imellem. Endnu mere glæder jeg mig til at se din have:.)
    Jeg har været lidt tilbageholdende med at love jeg kom, fordi jeg har haltet i over ½ år. Det går meget bedre nu, selvom jeg stadig har ondt. Men nu kan jeg dog gå.....
    Min have er i den grad også mærket af, at det har været svært for mig at gøre noget som helst derude. Så nu har jeg rigtig travlt med at få noget for hånden, for den er også stadig mærket af gravemaskinens arbejde i efteråret. Og jeg vidste jo ikke, at jeg skulle halte sådan rundt, og endda så længe, da jeg meldte mig til åben have i rosenselskabet! Men det bliver jo som det bliver. Nu kan jeg i det mindste begynde at gøre lidt ved det.
    Vi ses i morgen.
    Knus Malene

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.