Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 14. maj 2015

Morgenbilleder Kr. Himmelfartsdag

Det er allerede en vidunderlig dag.

Kunne ikke sove....   så tur i haven med camera.

Kender I det ???

Her et kig ud over hækken til vores omgivende naboer.





Mrs. Cholmoldeney





 

 




Francis Rivis

Ha' en dejlig dag derude :)

9 kommentarer:

  1. Man fornemmer morgenidyllen ganke tydeligt.

    SvarSlet
  2. Ja, i dag er det endelig nydelig vær her også! Deilig med slike morgenturer før alt er våknet. Ha en fin dag i solen! Hilsen Anne-Kristin

    SvarSlet
  3. Godmorgen Ulla.Skønne billeder fra jeres dejlige have...................med dejlig morgenstemning.
    Dejligt billede af dammen med alle rhodoerne i blomst.
    Godt at se at i også har sat en klematis i drivhuset.'
    Og Kenzo bedet er stadigt helt forrygende..
    Også tak for dejlige billeder fra jeres Englands tur.
    Her er vejret dejligt.............så den står på udplantning af alle de blomster der står og venter i drivhuset.
    Rigtig god fridag knus Jette

    SvarSlet
  4. Her er vejret også dejligt, så haven kalder lige om lidt. En morgentur i haven er så skøn, og der er jo masser af lækre ting i jeres have. Tulipanerne ser godt ud. Kan se at det nye drivhus er plantet til.

    SvarSlet
  5. Tidligt op på en fridag, nej det kender jeg desværre ikke til ;.)

    Dejlige morgen billeder fra din have.

    God fridag :-)

    SvarSlet
  6. Sove sådan en dejlig morgen, nej det kan man ikke.
    Knus

    SvarSlet
  7. Skønne billeder :)
    Jeg sover sjældent længe, når jeg har fri...idag vågnede jeg kl. 5...blev dog liggende til 6.15..og da slet ikke, når vejret er som i dag. Solen skinner, men forsvinder dog ret ofte bag en sky, men det er lunt udenfor.

    SvarSlet
  8. Sikke en dejlig morgenstemning :-) Jo, jeg kender det godt.

    SvarSlet
  9. Om jeg kender det.....At vågne tidligt på denne tid af året ja, men jeg bliver liggende og prøver at falde i søvn igen.Men man belønnes med et forførende lys på disse skønne dage.
    Venligst
    Henrik

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.