Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 22. september 2013

Baby White Swan

Stemningbilleder søndag morgen...

Solhatten Baby White Swan står stadig smukt omend efterårets forfald har sat ind.
























De står ved siden af de glade hvide høstanemoner.





Selvsåede morgenfruer, ja velkommen til:


Endnu en dag med mildt havevejr :)

9 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Hvor er Baby White Swan dog smuk, ja den kan jeg da godt fristes til at anskaffe - Nå der skal jo også være noget på ønskelisten til næste år ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ønskelisten er altid lang, men drømmene skal jo nedfælde på papir en gang imellem.

      Slet
  2. Hej Ulla

    Fin fin solhat - Godt at bemærke dem der bliver vist nu - så man ved hvad der holder længe:)

    Ha en dejlig søndag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert, det er bare med at få noteret hvad man ser rundt omkring.

      Slet
  3. Hej Ulla
    Ja mine hvide solhatte står også flot endnu, og den hvide høstanemone fra dig er plantet i skoven. Den blomstrer stadig, så jeg tænker på dig hver gang, jeg går forbi.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi må bare have nogle flere solhatte, ikke :) Tak :)

      Slet
  4. dejlige blomster og skønne billeder af dem :)
    KH
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Marianne. Jeg har for øvrigt problemer med at kommentere på din blog... jeg er ikke med i de der "cirkler".

      Slet
  5. Der bliver vist den ene solhat efter den anden på bloggene, og jeg bliver mere og mere forelsket... og din Baby Swan er ingen undtagelse :o)


    Ha en go aften...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.