Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 25. september 2013

Flere solskinsbilleder fra i går eftermiddags

Sjældent har jeg haft så dejligt et foto lys som tirsdag eftermiddag, hvor disse billeder er taget.

Jeg suger til mig af solens stråler inden efteråret for alvor banker på.


Billederne viser bl.a.

  • rose Scepter'd Isle 
  • rose Ilse Krohn Superior
  • drejeblomster
  • purpursolhat Tennesseensis Rocky Top
  • ærteblomster
  • kæmpeverbena
  • hvid cosmos
  • duehoved
  • violfrøstjerne
  • clematis Piluu

5 kommentarer:

  1. Hej Ulla
    Det er helt fortryllende ud, jeg kan godt forstå du måtte ud med kameraet ;o)

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.Smuk collage du viser af hvad du har i haven der stadig blomstre.Dejlige planter.
    Mine drejeblomster er desværre forsvundet i år.....lidt ærgeligt.
    Rigtig god aften knus Jette

    SvarSlet
  3. Flot collage, har du gang i Piluu nu, der kan jeg ikke være med, men jeg kan godt huske, den blomstrede længe hos dig også sidste år. Min Scepter d´isle har endnu kun knopper, heldigvis så højt oppe, at rådyrene ikke har taget dem.
    I dag var der desværre ikke så dejlig sol at tage billeder i, da du kom hjem fra arbejde.

    SvarSlet
  4. Hmmmm skøn collage. Så mange du har i blomst endnu.

    SvarSlet
  5. Åh så smukt Ulla.....og du har ret lyset er helt fantastisk i disse dage - dis og rød morgen himmel og sol i haven om eftermiddagen de dage man ellers når hjem inden det er for sent :0)

    Knus Dorthe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.