Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 25. september 2013

Godmorgen

... det bliver en strålende dag.

Himlen fra mine vinduer just nu - og så er det endda svært at gengive med cameraet.

En rigtig god dag til dig :)




5 kommentarer:

  1. Ja det er smukt, jeg har også lige taget billeder :) Desværre er her noget skyet nu og køligt, så jeg tror ikke, det bliver så flot en dag som i går.
    Knus og god arbejdsdag.
    Lisbeth

    SvarSlet
  2. Sikke et syn at stå op til, så går det hele ligesom lidt nemmere :o)

    Ha en go dag...

    SvarSlet
  3. Smukt! Tak i lige måde :D

    Hjerteligst

    SvarSlet
  4. Godmorgen Ulla.Smuk himmel at stå op til.En kold nat har det været.....så der er blevet tændt op i brændeovnen.Skal på bytur med to veninder.Også en rigtig god dag til dig knus Jette

    SvarSlet
  5. Ja det var en helt fantastisk smuk morgen. Flot ferskenfarvet himmel du har fanget til os.
    Køligt til en start men lige præcis det lækreste havevejr man kunne ønske sig.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.