Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 23. oktober 2011

Efterårsskoven

Tur i efterårsskoven i dag. Forrygende flot.
Vi kunne have gået i timevis, men det blev kun til en timestid med en rask travetur og indsamling af blade og kogler. Smukt og dejligt i det skønne vejr.










14 kommentarer:

  1. Smukke, smukke billeder fra efterårsskoven :-)

    SvarSlet
  2. skønne stemningsbilleder. Anne Gine

    SvarSlet
  3. Nej hvor ser det dejligt ud. Så nåede jeg også i skoven i dag :-)

    SvarSlet
  4. Skønne efterårsbilleder. Det er bare en smuk tid lige nu med solskin og så de fantastiske farver.

    SvarSlet
  5. Hvor har du fanget lyset flot.

    SvarSlet
  6. Hej.
    Smukke billeder af efterårsskoven.
    Det er en fryd for øjet med alle de skønne farver der bydes på.

    SvarSlet
  7. Åhhh, hvor det bare smukt. jeg elsker skoven, og ikke mindst om efteråret.

    SvarSlet
  8. Hvor er det altså smukke billeder, du har taget i efterårsskoven, herligt :-)

    SvarSlet
  9. Dejligt at I synes om billederne. Det var endnu bedre at være derude selv :)

    SvarSlet
  10. Dejlige efterårsbilleder fra jeres skovtur.
    Du er go` til at vise hvad man kan "støde på" i skoven.
    Jeg synes også rigtig godt om dit sidste billede. Hvis man har forstand på træernes alder, så skulle man hvis kunne se på dette billede, HVOR gammel træet er.
    Tak for rundvisningen.

    SvarSlet
  11. Åh hvor ser det skønt ud, får lyst til en tur i skoven.
    Annette

    SvarSlet
  12. Det ligner en rigtig dejlig skovtur...dejlige billeder.

    Hmm, du var faldet ud af min blogliste - skandale!! Det er straks rettet.

    SvarSlet
  13. Velkommen tilbage, Anne Mette :)

    Landbohaven, ja det er korrekt - jeg tror at træet må være over 20 år gammelt.

    Det er vigtigt at plante nye træer!

    SvarSlet
  14. Der er bestemt også dejligt i de østjyske skove ;-). Er især vild med dit foto med lysindfaldet. Spot on.

    Ha´en god weekend
    Birgitte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.