Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 11. maj 2021

Svaner på rede


 ... ikke i egen dam, men i en sø meget tæt på hvor vi bor, er der svaner på rede.

Se de smukke fugle her:








9 kommentarer:

  1. rigtige forårssmukke billeder,, svaner på rede og anemoneskovbund, så er der ikke et øje tørt.. (gemalens ord, hihi)
    hilsner Gunvor

    SvarSlet
  2. Oh-la-la! Bare dejlige forårsbilleder. Tak!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
  3. Skønne billeder af både svaner og anemoner.
    Bent har set flere hold gæslinger i dag, men han havde ikke kameraet med.
    Knus

    SvarSlet
  4. Vidunderlige billeder lige min hvide stil.

    Klem og skøn aften
    Charlotte

    SvarSlet
  5. Hej!
    Vilka fantastiska bilder, på vackra svanar och vitsippor.
    Hälsningar Marika

    SvarSlet
  6. Det er fordelen ved et koldt forår - vi har glæde af anemonerne så længe! De har rigtigt fået lov til at folde sig ud og shine i år. Jeg elsker slige anemonetæpper - og får på bedste Ronja Røverdatter-vis en ustyrlig trang til at hylde det hele med et forårsskrig!

    SvarSlet
  7. Smukke forårsbilleder. Tak for det!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.