Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 28. december 2015

Påskeklokker her i julen


Den 23. december opdagede jeg at der er blomster og knopper i en af påskeklokkerne i det hvide bed.

I skulle have set mig fare ind efter cameraet og ud og næsen ned i bedet....  

For det er da bare så dejligt og jeg iler med at dele ud af billederne....





Nu er nogle skønne juledage overstået - der har hos os været god tid til familiehygge med unge og gamle, dejlig mad og en masse spil - det har været så dejligt.

Juletræ og julepynt står dog til på onsdag, så vil jeg begynde at afpynte og lade op til nytåret. Jeg har et par dage på job her imellem jul og nytår, men glæder mig til nogle fridage omkring nytår.

Tak for alle jeres søde julehilsner - de glædede mig rigtigt meget.


4 kommentarer:

  1. Jeg kan da godt forstå, at du for ind efter dit camera :) Hvor er de fine påskeklokkerne, jeg har også en del tæt på udspring, det er utroligt tidligt i år, mine plejer ikke at komme før februar/marts. Derimod har jeg ikke set erantis endnu, men de kommer nok også snart, men nu skal vi jo have kulde, så varer det måske lidt.
    Skønt at du har lidt fridage omkring nytår, dem må du nyde.
    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Alt der trodser mørket i disse mørke måneder er fantastiskt.
    Flotte rene blomster!

    Ha en dejlig dag:)

    SvarSlet
  3. Hej Ulla.Smukke billeder af påskeklokkerne.........og sjovt nok opdagede jeg dem også flere steder i min have igår da jeg var en runde derude.Man bliver bare SÅ glad når man opdager noget i blomst på denne årstid.
    Her røg alt julepynten i går, undtaget lyskæderne udenfor.
    God dag knus Jette

    SvarSlet
  4. Kære Ulla Det er så vidunderligt at se juleroserne. Dine ser skønne ud med det sarte grønne på sig. Jeg har også været så heldig at nogle af mine for første gang blomstrer flittigt. Det er en stor glæde. Dejligt at høre I havde en dejlig jul. Hils Knus Tina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.