Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 16. februar 2013

Lidt mere gult

Må din lørdag blive dejlig gul og forårsagtig...


Min står på en lille bytur til Århus med et par ærinder OG et genbesøg hos blomsterbutikken, hvor jeg for en uge siden købte disse skønheder.

.... hvad mon der frister i dag af farver...

God weekend til alle.
























15 kommentarer:

  1. Hej,
    Dejlige forårsagtige blomster.
    Vi trænger til lidt grønt og små forårs bebudere derude.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan slet ikke undvære blomsterne lige nu, hvor det virkelig snart trækker efter forår.

      Slet
  2. God tur til Århus - især i blomsterbutikken. Det er vigtigt at købe blomster for tiden ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak... faktisk kom jeg hjem med endnu en portion af disse narcisser, de dufter himmelsk.

      Slet
  3. .....ren lykke med forårstemning i stuen ;0) God tur til den skøne stad ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man bliver så glad af lidt blomster stemning, det behøver jo ikke at koste en formue.

      Slet
  4. Hej Ulla.ÅH! hvilken dejlig forårs stemning du fremtryller med de smukke blomster.
    Og rigtig god tur til Århus.
    Også en rigtig god weekend til dig knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Jette - fik det hele ordnet og købte flere af disse narcisser. De hedder "Bridal Crown" og dufter skønt.

      Slet
  5. Hej søde Anemone. Jeg bliver helt varm om hjertet ved at se dine mange smukke blomsterbilleder. Er det ikke skønt, at lyset nu er ved at gøre dagen længere. Det rykker i de gamle cirkusheste. Mine vintergækker er så småt begyndt at blomstre og snart følger de andre dejlige forårsbebudere, som er med til at give farveklatter i bedene.
    Tak for, at jeg måtte gå på visit i din have. Jeg kommer sikkert forbi en anden gang.
    Glad varme tanker og god weekend fra
    Bibi i Almind

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det, Bibi og velkommen til :) Ja, man kan hurtigt komme til at føle sig som en gammel cirkushest, der skal i gang igen, det er så dejligt. Vintergækkerne er de allerførste forårsbebudere, desværre har jeg ingen selv.

      Slet
  6. Kjempe flotte bilder. Her var det påskestemning i full mon.

    Ønsker deg en fin lørdag! Klem

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, lidt påskestemning kan man vel godt sige... Tak i lige måde.

      Slet
  7. Kære Anemone,
    Hver gang jeg kigger ind på din blog, er det som et frisk pust af forår. Herligt og meget forfriskende! Som du sikkert har erfaret, er det virkelig en fordel at købe sine tulipaner, og alle andre blomster i øvrigt, hos blomsterhandleren. Desuden er det også en god gerning at støtte sin lokale blomsterhandler - hvad skulle vi gøre uden?
    Lune hilsener fra det Nordfynske, Mathias

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret, Mathias - ligesom man skal købe sine bøger hos boghandleren og strikkegarnet i garnbutikken. Der er ikke noget skønnere end at komme ind i en blomsterbutik på denne årstid, det er svært at begrænse sig...

      Slet
  8. Fine forårsagtige buketter du har der, spændende hvad der kom i kurven i dag. Det har virket lidt forårsagtigt i dag, synes jeg, men det holder desværre nok ikke.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.