Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

søndag den 30. august 2015

Solskin

Jeg må bare lige dele disse solskinsbilleder med jer - her er det gråvejr i dag, men stille og næsten ingen vind.

Inden længe er jeg at finde i haven, der skal luges (igen) og klippes lidt ned rundt omkring.

Så jeg lader billederne fra i fredags stå så længe...


Apropos forrige indlæg, så er disse solhatte meget stabile og har en 3-4 år på bagen. Magnus er det vist...



10 kommentarer:

  1. Solhattarna är fina, men vilka underbara Flox du har. Min vita blommar nu, och väntar med spänning på Sherbet Blend. Ha det fint i solskenet!

    SvarSlet
  2. Hej Ulla
    Tak for de skønne solhattebilleder både i går og i dag - de trives vel nok fint hos dig - kan godt huske, at de står det helt rigtige sted :) Selv er jeg ikke så heldig med mine, men fortsætter bestemt kampen for at få det til at lykkes. Jeg har rigtig mange forskellige Floks - de bliver nydt :)
    Jeg må også ud - kh Linda

    SvarSlet
  3. Ha en fin dag i hagen! Nydelige solskinnsbilder! Klem fra Anne-Kristin

    SvarSlet
  4. Her skinner solen også lige nu :-) Dejlige billeder, Ulla! Håber du hygger dig i haven!

    SvarSlet
  5. Kære Ulla Skønne billeder fra din sensommer have. God søndag. kh Tina

    SvarSlet
  6. Jeg husker godt jeres skønne solhatte, det er en stor flot klynge.
    Knus og god dag i det stille vejr

    SvarSlet
  7. Solhatte er bare dejlige. Mine er blevet meget høje i år. Skønt weekend vejr har det været.

    SvarSlet
  8. Belle immagini! Molto rigogliose e sane! Qui le Echinacee sono bruciate per il caldo e la siccità.

    Un saluto :)

    SvarSlet
  9. Stemning så det basker !
    God aften.
    Mange hilsner
    Anita

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.