Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

lørdag den 9. august 2014

Lidt cremefarvet ... uden ord

Zinnia og rævehaler
Claus Dalby rosen








Morten Korch
Limelight


Ilse Krohn Superior
























Penny Lane



Billederne er alle fra i formiddags hvor vi havde udmærket vejr.

Nu regner det - det er heller ikke dårligt.


9 kommentarer:

  1. Fine cremefarvede blomster - jeg håber på regn.

    SvarSlet
  2. Hej Ulla.Dejligt indlæg med de cremefarvede blomster..............lige mig.
    Har næsten også alle dem du viser...................Zennia er første år at jeg har prøver dem................og med stor succes.Det samme har jeg med de dejlige Vanilla tagetes.
    Vi har lige sat telt op til vores vejfest............så vi krydser fingre for at vejret ikke bliver alt for slemt.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet
  3. Dejlige cremefarvede, de er gode til at lyse i gråvejret:)

    SvarSlet
  4. Fine cremefarver, men allerbedst er det med regnen :) men des er jo desværre ikke alverden det giver. De 10 de har lovet er vi ikke nået endnu.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  5. Dejlige blomster og farver!

    SvarSlet
  6. Smukke cremefarver og dejlige billeder. Godt, det regnede, men vi fik ikke ret meget - der må gerne komme mere :) Hvad hedder den fine røllike?

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre, Linda - jeg har ikke navnet på rølliken.

      Slet
  7. Hej Ulla
    Smukke cremefarvede blomster du viser ;)
    Skønt med lidt regn, vi har også været heldige at få regn idag ;)

    SvarSlet
  8. Godmorgen Ulla
    Jeg er vild med den farve! - Jeg tror til måneskinsbed er ret spændende :-D - Rævehalen tror jeg måske jeg må anskaffe mig.
    K.gro

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.