Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 9. januar 2014

Fru Sol runder et skarpt hjørne

Tillykke til vores allesammens søde have(folket) blogger Marianne med den runde fødselsdag.


Kære Marianne, jeg håber at din fødselsdag bliver rigtig dejlig og festlig 
og den bedste dag af alle.
Masser af solskin til dig.





14 kommentarer:

  1. En masse skønne roser til fru Sol, herligt.
    Solskin er der behov for i dag.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg tillod mig at bruge samme oveskrift som dig :) Det passer jo så godt til Marianne. Knus

      Slet
  2. Jeg siger også til lykke til Marianne :-)

    SvarSlet
  3. Fine roser dem sætter Marianne pris på!

    SvarSlet
    Svar
    1. ja, det tror jeg helt sikkert at hun gør. God ide, Lisbeth fik dér.

      Slet
  4. Jamen et kæmpemæssigt tillykke til Marianne!

    PS: Nu har jeg siddet her og holdt gættekonkurrence med mig selv. Hvilke roser er det, du disker op med? Du kan bare sige 1 er, 2 er, 3 er ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. he-he - du har jo før "skældt ud" på mig, fordi jeg ikke havde navne på, så nu iler jeg med det...

      1. Comte de Chambord - en af de skønneste lyserøde, selvom jeg har mange favoritter
      2. Lady Emma Hamilton
      3. Graham Thomas

      ... Altså hvor jeg glæder mig til at gense roserne i haven :)

      Slet
    2. Tak Ulla. Jeg vil jo gerne vide, hvad jeg ser på ;-)

      Slet
  5. Hej Ulla. Sikke et fint indlæg og nogle pragtfulde billeder!

    SvarSlet
  6. Ulla - min egen blomst! Hvor er du bare kær! Du gør mig SÅ ubeskrivelig glad og på den ene side kend af at vi bor så langt fra hinanden, på den anden side taknemmelig - for måske har man et samvær på en anden måde her på blogsne og FB og på skrift end IRL.

    Jeg skatter i hvert fald vores venskab! Mange varme knus fr mig;
    Din Fru SOL

    SvarSlet
    Svar
    1. uh, hvor ville jeg også godt, at vi boede lidt tættere på hinanden :)

      Slet
  7. PS ROSERNE JA!

    Jeg har også holdt gættekonkurrence - men jeg vandt ikke. Graham Thomas - ham må jeg have lært at kende nærmere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mr. Thomas er SÅ vidunderlig et bekendtskab - og så er rosen jo opkaldt efter Graham Stuart Thomas, en meget kendt "Garden Advisor" under det engelske National Trust og med påvirkning af mange engelske rosenhaver.

      Slet
  8. Smukke roser, det bliver så dejligt, når vi får dem at se igen for alvor. Jeg ville blot lige fortælle at jeg nu, endelig, har fået lavet indlæg om Pennisetum glaucum Purple Majesty, som jeg lovede i efteråret.
    knus Anne Mette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.