Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

onsdag den 11. maj 2011

Nyeste planter i haven



Her blomstrer Gladys Picard allerede, og nedenfor er det Rhapsody. Begge to er købt for 3 uger siden, så jeg er imponeret. Vi har været flittige med vandkanden her i det tørre forår, så de kunne få en god start.



Og her er hvad der røg i min kurv, da jeg kom ud fra Ikea forleden. Der har de også etableret plantesalg, - ja, det er svært at lade være... at falde for fristelsen.

3 kommentarer:

  1. Giver dig helt ret; noget af det sværeste er at gå forbi planteudsalg UDEN at købe noget :o)

    SvarSlet
  2. Jeg tror, jeg har kommenteret de her dejlige klematis og akelejer en gang før, men der har jo været nogle problemer med blogger, så måske er kommentaren gået tabt.
    De er bare skønne :-D

    SvarSlet
  3. Hej Ina, tak for kommentaren. Ja, der har været problemer, men ingen af mine indlæg er forsvundet, så det er heldigt.

    Jeg er SÅ glad for mine akelejer - og klematis, selvfølgelig også.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.