Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 9. maj 2011

Hanging baskets

I mit andet fædreland, England, gør man virkelig en dyd ud af at lave de skønneste "hængende blomsterkurve". Overalt i byerne og i de små landsbyer ser man disse overdådige blomsterkrukker, som hænger flot.



Vi plejer også at have 3 kurve tilplantet og her kan I se de første spæde indledende øvelser:



I år har vi valgt at plante til med Fuchsia, en lille Dahlia, blå lobelia og hænge pelargonie.

Om en månedstid vil de være godt på vej og om 2 måneder vil de være flotte og tilvoksede, men det er alligevel svært at få dem helt så flotte som dem i England.

1 kommentar:

  1. Wash your curly hair at the very least two days in a week.
    As natural products don't have any side-effects, you can rest assured for healthy hair. It is designed for professionals so you know you're getting top performance.


    Feel free to visit my page ... hair products

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.