Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 2. maj 2011

Det med lyset...

... som Claus Dalby nævner i nogle af sine indslag - når man fotograferer sin have - det er en kunst, som jeg øver mig på.

Her er lidt aftenstemning fra vores dam - det er da meget godt med lyset, synes jeg!


Bagest i billedet har vi oven for den store dam rhododendron "Gomer Waterer", som netop er ved at komme i blomst.



Ja, billederne er næsten ens, men alligevel ikke helt.
De viser en skøn plet i vores have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.