Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 30. marts 2017

... jeg har købt billet til Samsø




Planlægning af rejser i alle afskygninger er et af mine meget yndede hyggebeskæftigelser. Det gælder alt fra en tur ud i det blå, til en weekendtur et sted i Danmark eller et nærliggende udland, til den helt store udlandsrejse i Europa eller virkelig long distance.

Jeg elsker at læse rejsebeskrivelser og rejseguides og sætte mig ind i hvad vi skal og hvor vi skal bo og hvad vi skal se. Og så videre.

Hvad har dette så egentlig med en haveblog at gøre...   Ikke altid noget som helst.

Men dagens planlægning kommer alligevel til at involvere en hel masse have og havesnak for det gælder turen til Samsø den 20. maj, hvor Lisbeth har inviteret til blogtræf i HØNEBALLEHAVEN for alle der har lyst.

Det kan du læse mere om her.

Man kan nemt booke færge på www.tilsamsø.dk og det er billigt!

Vi skal med fra Hou kl. 9.30 og retur kl. 18.15 - så bliver der god tid til at hygge i Høneballehaven.

Der er også en tidligere returrejse tilbage til Jylland, men det kan du selv læse mere om på færgens hjemmeside.

Vi har været hos Lisbeth de sidste 5 år, henholdsvis i maj og juni/juli, men i år glæder jeg mig så utroligt til at se alle de smukke rhodendron og alt det andet dejlige i hendes have.


HÅBER AT VI SES  :)


Nogle af mine billeder fra besøget i 2014

9 kommentarer:

  1. Næh - har du bestilt billet, dejligt at høre. Det er simpelthen en super tradition, at I kommer på besøg en gang om året, vi glæder os til at se jer, måske kommer der flere, jeg tror bestemt, at Helle og Malene kommer. Tak for reklamen :)
    Knus

    SvarSlet
  2. Jeg ved jo af erfaring, at det er en super hyggelig tur. Desværre falder det på en 3 års fødselsdag, som jeg nok får vrøvl over, hvis ikke jeg deltager i! Men jeg vil følge med på sidelinien og håber der kommer en anden Samsø chance. :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder gerne blogtræf igen, når roserne blomstrer :) bare sig til, hvornår det passer fruerne :)

      Slet
  3. Traditioner skal holdes så det er klart du skal til blogtræf på Samsø. Det ser hyggeligt ud på billederne og jeg tror på at I får en dejlig dag :-)

    SvarSlet
  4. Det høres jo veldig hyggelig ut med et sånt treff på Samsø, og Lisbeth har jo så mange flotte planter å vise frem :)

    God weekend!

    SvarSlet
  5. I år skal jeg også over og se Rhodoerne, og måske kan det lade sig gøre d 20. Så det kan da være vi ses :o) det kunne være så hyggeligt som det plejer.
    Knus

    SvarSlet
  6. spændende... det er hyggeligt over hos Høneballe...

    SvarSlet
  7. Nu er der jo stadig et stykke ti til, men jeg vil da ønske dig/jer en hyggelig dag...så har jeg da sagt det :)
    Jeg har ikke været derovre endnu, men en eller anden dag lykkes det måske :)

    SvarSlet
  8. Hej Ulla. Det lyder godt. Jeg overvejer også at tage derover den 20.maj, men har ikke besluttet mig endnu, da vi skal en masse i maj. Jeg kunne dog godt tænke mig det. Det er så hyggeligt.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.