Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 5. november 2015

Sommerblomster - Efterårsblade - Roser


Det virker lidt kontrastfyldt i haven i øjeblikket.


Flere steder har vi Stolte Kavalerer i blomst og nu er endelig også de hvide gladiolus kommet i tanker om at hvis det skal være.... så skal det til at være... :)

Kæmpe Verbena og Penstemon blomstrer også fortsat.




Andre steder i haven er der rigtigt efterårsagtigt og søjlekirsebærtræet har pludselig fået mange gule blade og er også begyndt at smide dem.


En våd og regnfuld dag i dag - det burde være anderledes når nu min søde husbond fylder år i dag.

En glad mand med en af gaverne - kunne ikke stå for denne grønne vandkande af mærket Chateau-Bordeaux i galvaniseret udførelse.

Tillykke, søde skat - du er rosen i mit liv.



12 kommentarer:

  1. Wow for en fødselsdagshilsen både i ord og billeder.

    SvarSlet
  2. Kære Ulla.Et stort tillykke med din søde mand fra os............................og sikke en lækker gave har fik.
    Vejret har ikke været det bedste.Men er sikker på at i har en rigtig dejlig dag.
    Og det er bare utroligt med alt det der stadig blomstre i vores haver.
    Rigtig god aften til jer begge Knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Ulla
    Stort tillykke med din kære mand...ja det er jo ikke ligefrem regnvejr han fortjener på sin fødseldag, men den skønne hilsen du sender til ham, får sikkert solen frem i hans øjne ;)
    Ja her er haven også præget både af sensommer og efterår, så det er med at nyde de sidste blomster ;)

    SvarSlet
  4. Hei!
    Det ser ut som sensommerhage hos dere. Flott blomstring. Her er det ikke mange farger igjen.
    God kveld! Anne

    SvarSlet
  5. Hei!
    Det ser ut som sensommerhage hos dere. Flott blomstring. Her er det ikke mange farger igjen.
    God kveld! Anne

    SvarSlet
  6. Hej Ulla, jeg er sikker på at din skat har haft en dejlig dag, hvordan kan han andet når han har dig :o) tillykke med ham :o) det var da en super flot vandkande han har fået.
    Forsat dejlig aften fra Linda

    SvarSlet
  7. Hej Ulla
    Og sikken en rose, tillykke med og til ham, utroligt at det regner, men mon ikke vi trængte lidt, det er nok derfor.
    Flot vandkande - den pynter i haven.
    Fortsat god dag og hils ham.
    Knus Lisbeth

    SvarSlet
  8. Sikke dog en sød hilsen til Mr. M. Et stort tillykke med dagen, skal han da også have fra mig. Og hvilken herlig vande-kande han har fået, passer perfekt til ham. :o)

    SvarSlet
  9. Så fint det blommar hos dig.
    Kram Maria

    SvarSlet
  10. Hej Ulla!
    Tillykke med manden, og den lækre vandkande:-)

    SvarSlet
  11. Ja - vejret kunne nu da godt have været bedre i dag - men pyt - han ser da glad ud alligevel....
    Stort tillykke til din mand og hav en dejlig weekend.
    Mvh Gerd

    SvarSlet
  12. Tak for alle jeres søde kommentarer, også til Mr. M. :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.