Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 19. november 2015

Lidt pynt i november


Havens egen pynt... altså, for jeg er ikke god til at pynte op, som mange andre af jer er. Næh, jeg er holder mere af at finde motiver i haven og vise dem frem her, så I må lige nyde disse billeder af blomster mm. fra haven i søndags, hvor solen var lidt fremme.







Men I kan tro at jeg suger til mig af indtryk hos jer, snart er det jo på tide at pynte lidt op og komme i adventsstemning.

9 kommentarer:

  1. Lige min stil - jeg har det som dig Ulla, men det ved du :)
    Smuk smuk heuchera
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Disse to heuchera er de flotteste lige nu og jeg er ret glad for at jeg valgte at bevæge mig ud af min comfort-zone og vælge nogle gyldne og brune farver.

      Slet
  2. Vu bliver så glade når solen skinner og den har stadig meget grønt at skinne på i vores haver. Man skal bare have øje for det og det har du. Jul og pynte op...det er ikke hos mig du får så meget inspiration :o)))
    God weekend fra Linda

    SvarSlet
  3. Hej Ulla

    Imponerende det haverne byder på nu!

    De lover vist hård frost i weekenden. men selv da tror jeg det vil være muligt at finde oplagte motiver udenfor:)

    Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man skal sommetider kigge på en lidt anden måde - så stor motivet jo lige der foran én. Ja, det er spændende hvor meget vinter den kommende nat vil bringe.

      Slet
  4. Godaften Ulla.Vi har heldigvis hver vores som vi er gode til.................og du tager bare så gode billeder.
    Kan se at du også er glad for de smukke alunrod.Synes ikke rigtig der er så meget at tage billeder af i haven.Så det kan da være at man må i gang med arkivet.
    Men først lidt juleting herfra...............hvis jeg får tid .
    For det er da godt nok en del rod efter mit nye gasfyr.
    Rigtig god weekend til jer begge knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke med det nye gasfyr, gad vide om jeg kender mærket og den VVS-installatør, der har installeret det... mit firma forhandler jo gasfyr og jeg sidder selv i salgsafdelingen og har med masser af privatkunder at gøre.
      Du er bare så god til at pynte og lave juleting, så vis det endelig frem. Også god weekend til jer.

      Slet
  5. Hej Ulla. Tak for de flotte motiver. Jeg synes også, det gør det rigtig interessant at vi er gode til forskellige ting. Det er inspirerende at se, hvad andre kan få ud af tingene. Jeg synes faktisk du er rigtig god til at tage billeder og du har også mange spændende ting at vise frem. Jeg mener, jeg kan huske, at du er temmelig kreativ, var det ikke noget med, at du for nogle år siden lavede en trækasse med rum, som skulle hænge indendøre med forskellige ting i? Det er utroligt så flotte jeres krysanthemum er blevet i år. Godt, at de nåede at blomstre. Mine når det ikke, de står meget skyggefuldt og det er nok ikke en god idé.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt med inspiration fra andre - og at jeg også kan bidrage :) Jo, det er rigtigt og inden længe skal jeg have gang i julekassen igen. Tak for din søde kommentar :)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.