Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 12. november 2015

Nogle ville se flere billeder fra Lübeck

... så derfor har jeg opdateret mit forrige indlæg.

Enjoy :)


2 kommentarer:

  1. Hej igen.Kan kun gentage mig selv....................smukke-smukke billeder.
    Er ved at overtale manden til en lille tur derned,hvis vi kan finde plads i kalenderen.
    Rigtig god weekend knus Jette

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.