Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

mandag den 10. marts 2014

Skal du med til blogtræf på Samsø?


Lisbeth "Høneballe" har jo forlængst og lang tid siden annonceret datoerne for blogtræf i hendes have i 2014.

Selvom der er et par måneder til endnu, så er det vel ikke for tidligt at få planlagt detaljerne om dette års Samsø-tur - eller hvad.... ?

Malcolm og jeg tager over til blogtræffet den 24. maj. 


Vi har plads i bilen til 2 personer mere, som vil køre med fra Århus-området (sådan cirka)
 eller blot vil dele færgeoverfarten med os
- så bliver det lidt mere overkommeligt for alle.

Så kom frit frem, hvis du allerede nu ved, at du skal med til Samsø den 24. maj,
men blot ikke helt ved hvordan du kommer det sidste stykke derover :)

Læs mere om Lisbeths invitation her.

Det bliver skønt at se Lisbeths blomstrende rhododendronpark igen - og der er masser af andre ting at se på også :)







Påskeklokkerne, foreviget i solskinnet i går.

Glæder mig til at høre fra jer.



6 kommentarer:

  1. Hvis ingen melder sig, kan vi bare hente jer ved færgen, ingen problem :) men jeg er ret sikker på, at Lene fra Nordjylland kommer.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt, Lisbeth. Nu må vi se. Selvfølgelig må der være andre, der skal over til blogtræffet i maj.

      Slet
  2. Suk, suk og mere suk.... i år skal jeg arbejde, og barnebarnet er ved at melde sin ankomst... hvorfor kan man ikke være flere steder på en gang... ??

    SvarSlet
  3. Der er ikke den store interesse, ser det ud til, men måske er det for godt vejr, så folk ikke får læst bloggene. Det nytter heller ikke at rykke det en uge frem Fru Friis?

    SvarSlet
  4. hvor tidligt tager i afsted? jeg kunne måske tage til århus med toget og så kunne vi mødes på banegården ?
    KH
    Marianne

    SvarSlet
  5. Vi skal med færgen kl. 9.30 fra Hou. Men sig mig, bor du ikke i Fredericia?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.