Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

torsdag den 1. december 2011

1. december

1. december - og hermed starten på en forhåbentlig dejlig julemåned, der både levner tid til samvær og hygge med familie og venner og til nogle juleforberedelser.


Jeg lægger ud med mit "bette" kalenderlys - her tog jeg den nemme løsning og fik min kollega til at lave dekorationen, jeg har selv købt lyset.... Hun laver til hele firmaet, så hvorfor ikke også til mig. Se, det var da nemt og jeg kunne nok ikke ha' gjort det bedre selv!


I december har jeg planer om at bage lidt småkager, evt. forsøge mig med en traditionel engelsk julekage, skrive nogle julebreve (apropos Helles indlæg) og så lave et par juledekorationer når vi kommer lidt tættere på jul. Nå ja, og så lave lidt bordpynt med røde filthjerter til hele familiens store julefrokost lige før jul.


En god 1. december til jer alle.

9 kommentarer:

  1. Det er en fin kalenderlysdekoration - herligt med sådan en kollega ;o)
    Lyder som nogle gode planer for december.
    Glædelig december Kh Helle

    SvarSlet
  2. Skønt skue. Mit kalenderlys ligger og kalder på mig. Går i gang med det mit der vuns, nu.

    SvarSlet
  3. Det lyder som en hyggelig december du har planlagt. Og sød dekoration. Fornuftigt at lade en anden om det ind imellem :-)

    SvarSlet
  4. Jeg har også før haft en anden til det, men nu må jeg selv, og det går jo også meget godt bare der er stedsegrønt nok. Din dekoration er så fin og planerne for december lyder fornuftigt.

    SvarSlet
  5. Nydelig dekoration. Det er din kollega god til.
    det lyder som en planlagt afslappet december med ikke alt for pust-tagende projekter. det kunne jeg vist godt lære lidt af.
    Jeg kunne nu også godt tænke mig, at prøve den engelske julekage, men det bliver ikke i år ;-)

    SvarSlet
  6. Tak for jeres søde kommentarer :)

    I december kan man måske godt indføre "less is more" begrebet...

    SvarSlet
  7. Det var da en dejlig kollega !!

    Og det var da også dejligt med alle de december mål :)

    SvarSlet
  8. Din dekoration er bare rigtig flot. Det er en sød kollega, du har. God fornøjelse med alle dine hyggelige juleplaner. Jeg skal også så småt igang.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.