Frk. Anemone

"Frk. Anemone" hedder min blog, fordi netop de blå anemoner er nogle af de aller skønneste forårsbebudere.
Velkommen til min blomsterverden, hvor du gerne må lægge en hilsen eller kommentar.
Klik gerne ind på nogle af mine andre faner, hvor du kan følge mig på haverejse i England,
nærstudere nogle af mine plantegrupper eller følge mig i strikkens verden.

tirsdag den 15. marts 2016

..... skulle man bare lige ... 5 år på bloggen




... og hvilke 5 år :)

Jeg kunne gå i arkiv og søge de flotteste og lækreste billeder af forårsblomster og sommerblomster, men jeg nøjes med disse...

Tak for de dejlige oplevelser jeg har oplevet i blogverden sammen med jer og også i virkeligheden, når vi af og til mødes sådan lidt på må og få rundt omkring.

Sidste år skrev jeg et langt indlæg om det bloggeriet har givet mig - og det er der sådan set ikke ændret noget ved....





Vi ses :)


37 kommentarer:

  1. Så blev det din tur, tillykke med det Ulla.
    Vi følges ad på bloggen, og mødes et par gange om året mindst, det er herligt. Endnu et plus ved at blogge.
    Snart ses vi igen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtigt dejligt - jeg tænker ofte på hvor meget det har givet mig at hoppe ud i bloggeriet og jeg er så glad for at vi har vores fælles traditioner om at mødes nogle gange hvert år. Knus retur

      Slet
  2. Kære Ulla.Er det allerede 5 år på bloggen!!!
    Men stort tillykke med dagen..........har lige været inde og læse dit indlæg fra din 4 års dag...........skøn læsning.
    Glæder mig til vi ses igen.Om ikke andet så i Kolding.
    Har selv 4 års dag om 14 dage.Det er bare gået SÅ hurtigt siden Gitte lokkede mig til at blogge.
    Det er bare et skønt univers vi er medlem af.Og nyder altid dine smukke billeder.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er det ikke fantastisk? jeg husker godt da du begyndte - og sikke meget der er sket siden og hvor har vi haft det sjovt sammen. Tak for dine altid søde ord. Knus retur.

      Slet
  3. Tak og helt i lige måde :)
    Aner ikke hvor mange år jeg selv har 'filet løs' på tastaturet her!

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med de 5 år.
    Som tiden dog flyver afsted. Det griber om sig, når man først er begyndt at bloggen. Det er ren afhængighed i sin pureste form.
    Glæder mig til de næste 5 år.
    Hilsen Heike

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det jo faktisk. Afhængighed. Af lige og skulle ind og se om nogen har skrevet noget nyt og trang til selv at vise frem og fortælle. Jeg må dog snart ind til dig og læse helt op :)

      Slet
  5. Stort tillykke med de 5 år. Det er stort synes jeg når jeg tænker på at jeg til juni kan fejre et år, men ja tiden løber afsted og det må vel være fordi man trives i det og man bliver glad af at dele. Jeg glæder mig over dine indslag og jeg ser frem til mange år endnu. Håber at kunne møde dig i den virkelige verden
    Kh
    Kirsten

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør den. Tiden.... men jeg synes at denne vinter har været lang og jeg har haft en længere blogpause end jeg egentlig plejer, men det kan jo ikke være ens hvert år. Det kunne være hyggeligt at mødes. Vi plejer at mødes i Kolding i Geografisk Have den 5. juni til plantemarked - måske har du lyst til det også?

      Slet
    2. Jeg regner også med, at I/vi mødes her hos mig d. 2. juli :) Kirsten har sat kryds i kalenderen.

      Slet
  6. Gratulerer med de fem år! Jeg har bare vært med i halvannet, men føler at jeg nesten kjenner mange av dere! Det er alltid kjekt å følge med på det som skjer hos deg! Ha en flott feiring! Klem fra Anne-Kristin

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan går det jo - man lærer hinanden lidt at kende og nogle mødes man også med i virkligheden - det er rigtigt dejligt. klem til dig også :)

      Slet
  7. Tillykke med de første fem år, det har været en fornøjelse. Vi ses derude!! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja i lige måde da. Vi ses en skønne dag ::))

      Slet
  8. Også et stort til lykke herfra og hils Malcolm. Han har vist en stor aktie både i dit haveliv og din haveblog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har viderebragt din hilsen. Han er bestemt med i det - inde og ude - og dammen er jo alene hans værk :)

      Slet
  9. Stort tillykke med de 5 år. Det er en fornøjelse at følge nye tiltag i jeres have, og se alle de skønne billeder af jeres blomster.
    Glæder mig til at læse med de næste mange år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde - jeg er så glad for at vi kan inspirere hinanden.

      Slet
  10. Stort tillykke kære Ulla, tiden drønerbare derudaf i detteskønne univers. Jeg sætter umådelig pris på at have lært dig at kende og nyder dine dejlige indlæg. Knus Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde - jeg håber vi ses igen i løbet af året - og nu har jeg jo læst at du sommetider er i Jylland - så du er jo bare så velkommen her også. Knus retur

      Slet
  11. Tillykke Ulla
    5 år er imponerende lang tid i blogsammenhæng, flot du holder gejsten så markant oppe!

    Ser frem til de næste 5 år:)

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord, Karsten - ja, så længe man synes det er sjovt og lærerigt, så er der jo ingen grund til at stoppe.

      Slet
  12. En femmer! Tillykke med mærkedagen, det er dejligt at følge dig, så jeg håber, du bliver ved længe endnu. Vi ses forhåbentlig til sommer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg da :) Vi ses vel i Kolding som vi plejer - og måske på Samsø?

      Slet
  13. Tillykke med de fem år Ulla, det har været en fornøjelse at følge dig og jeg håber at du forsætter, for det er så hyggeligt at se hvad der sker i jeres have:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde ord - jeg har det nøjagtigt ligesådan med din blog :)

      Slet
  14. Stort tillykke med de 5 år - håber, du bliver ved længe endnu. Håber også, vi ses på et tidspunkt hen over sommeren :)
    Kh Linda

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg sikker på at vi gør, Linda - det glæder jeg mig til:)

      Slet
  15. Hej Ulla!
    Stort tillykke med din 5 års fødselsdag:-))) Jeg er altså glad for at have opdaget din sprudlende og humørfyldte blog, gad vide hvornår jeg helt opdagede den....
    Måtte lige gå ind og følge linkene, også til de første indlæg, lækre billeder også fra jeres CD besøg:-)
    Glæder mig til fortsat følgeskab, måske vi pludselig ses et eller andet sted, jeg ved stadig ikke helt om det kunne gå hen og blive på Samsø.
    God dag med solskindshilsner Anette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var en længere historie... Dejligt at du læser med, du er en af dem jeg glæder mig rigtigt meget til at møde første gang - og det MÅ blive i år. Solskin retur til dig, søde:)

      Slet
  16. Gratulerar till de fem åren. I april har jag också bloggat i fem år. Kan bara hålla med dig om det du skriver, och tack för all inspiration med fina inlägg.
    Ha det fint!
    Marika

    SvarSlet
    Svar
    1. Du også med 5 år snart - ja, tiden flyver og vi flyver med. Tak for dine søde ord, Marika :)

      Slet
  17. Hjertelig tillykke med de 5 år. Vi ses jo på Samsø.
    Mvh Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Dét gør vi :) Måske endda i følgeskab.

      Slet
  18. Hej Ulla. Tillykke med de 5 år. Tiden går hurtigt. Det var dejligt læsestof. Jeg er glad for, at vi har mødtes i virkeligheden, det håber jeg, vi kommer til igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro at det er jeg også glad for - det bliver jo endnu mere personligt når man har mødt hinanden.

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.